Innestelingsbloeding?

<p>hey</p><p>Volgens mij zit ik nu op 5-6 dagen voor mijn menstruatie.  Ik heb nu opeens sinds vannacht een helder rode bloeding.<br />eerst een beetje vage zeurende pijn maar die is alweer weg nu.  De eerste tampon was wel rood maar nu had ik een super plus al paar uur aan en die had enkel een rood topje bovenaan. Verder bruine vegen en wit doorzichtig vocht.  Normaal is dit ook veels te vroeg vr mijn menstruatie.  Ik had al wat vage misselijkheid met momenten en spierpijnen in mijn lies afgelopen dagen. Een dikke week geleden zou ik een bevruchting kunnen gehad hebben.   Ook had ik een hele vage streep op de vorige test gisteren , een echte Tuur streep.  Wat zou dit kunnen zijn? Zoveel innesteling bloed ? Heeft nog al iemand ervan gehoord of dat gehad ?</p><p>lavendeltje x</p>
 
Ik ben dinsdag 8 weken zwanger en had exact hetzelfde, dus het kan.

Ik was al de hele week slecht in orde, had een extreem knuffelig huisdier en gewoon het gevoel dat het wel eens zo kon zijn. 4 dagen voor NOD kreeg ik buikpijn en een rode bloeding. Ik dacht dat ik ongesteld was geworden en heb toen een glas rode wijn gedronken op de teleurstelling?.

2 dagen later had ik een positieve test in handen. Ik ga voor je duimen!

 
Terug
Bovenaan