Innestelingsbloeding?

Hi allemaal,

Mijn vriend en ik zijn inmiddels 16 maanden bezig met onze kinderwens. Ik heb een onregelmatige cyclus tussen de 29 en 34 dagen.
Afgelopen maand had ik voor het eerst een ‘ovulatiebloeding’. Daar ga ik tenminste vanuit. Normaal gebruik ik ovulatietesten maar omdat we op vakantie gingen besloten dat deze maand niet te gebruiken.
Gister was dag 27 van mijn cyclus en had ik ineens in de avond wat bruine afscheiding. Vandaag ook wat bruine en af en toe roze /oudrode afscheiding.
Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? En zo ja wanneer kan ik dan testen?

Na 16 maanden durf ik nergens op te rekenen maar je hebt toch hoop.. ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
 
Helaas gister toch wat rood bloed verlies.. toen ik vanmorgen wakker werd was het weer bijna niks en bruin.. snap er niks meer van. Misschien toch testen vanavond als dit aanhoud?
 
Waarom gooi je geen test tegenaan? En wil je helemaal zekerheid, neem contact op met je huisarts voor een bloedtest.  
 
Maar als het een innesteling is dan is het nog te vroeg om de testen op een zwangerschap.
Denk ik hoor maar je zou het kunnen proberen 
 
Niemand hier kan weten of jij een innestelingsbloeding hebt gehad. Wanneer had je een positieve ovulatie test en welk merk was dit?
 
Zojuist een test gedaan, negatief. Helaas.. hadden het anders verwacht want nog steeds niet ongesteld.. 
 
ik heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt om er  juist even rust van te nemen. Ik hoopte alleen dat het een innestelingsbloeding was omdat ik twee dagen voor NOD ineens bruine afscheiding had. 
 
[quote quote=10566821]Zojuist een test gedaan, negatief. Helaas.. hadden het anders verwacht want nog steeds niet ongesteld.. 
 
ik heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt om er  juist even rust van te nemen. Ik hoopte alleen dat het een innestelingsbloeding was omdat ik twee dagen voor NOD ineens bruine afscheiding had. [/quote]Ik begrijp je hoor, zou alleen geen verwachtingen hebben als je je cyclus niet kent. Deze maand was er geen sprake van een NOD omdat je niet weet wanneer je ovulatie was. Dus jezelf valse hoop geven is heel cru met dit onderwerp helaas. Hopelijk is het snel raak, succes!
 
Terug
Bovenaan