Innestelingsbloeding?

Deze maand ein-de-lijk mijn eisprong gevonden (24 juni). Dus goede hoop dat het raak zou zijn. Gisteravond had ik opeens wat licht bloed verlies, vandaag ook weer. Maar niet zo veel als dat normaal gesproken mijn menstruatie door komt.. Zwangerschapstest is negatief maar ovulatietest is net zo positief als tijdens eisprong.
Ik weet dus niet wat te denken..

Iemand hier ervaring mee? Weet dat er niks anders op zit dan afwachten maar word gek van onzekerheid. We staan namelijk op het punt om de medische molen in te gaan dus extra spannend nu
 
Hoe zag je dat je ovulatietest positief was? Had js 2 strepen of had je dat de 2e streep net zo dik of dikker was als de streep die er altijd zit ?
 
Ik denk dat het wellicht een innestelings bloeding is. Als je echt maar minimaal bloed verlies hebt. Ik heb dat ook 1,5/ 2 dagen gehad, maar echt minimaal. Een ovulatietest reageerd ook op het hcg hormoon en kan daardoor ook positief uitslaan. Ik zou proberen te wachten op je NOD en dan pas echt gaan testen. Hopelijk heb je dan een positieve test in handen. 
 
Terug
Bovenaan