Innestelingsbloeding?

Hey mama's en toekomstige mama's! ??

Ik heb een vraagje...

Ik heb vanmiddag even laten bloed afnemen op HCG, zit nu als t goed is op 10 of 11 DPO.
De reden dat ik bloed ging prikken is omdat ik echt zwangerschapssymptomen heb, maar negatieve test op 1 na die van Kruidvat 2v5,- die was heeel licht! Vandaar dus dat ik even ging bloed prikken ben ik van die onzekerheid af.?
Nu is t zo toen ik thuis aankwam van t ziekenhuis voelde ik me begin van de avond heel moe dus ging in bed liggen en ineens kwam het lichte krampjes in mn onderbuik en de pijn trekt naar mijn lies niet te omschrijven eigenlijk heel gek. Een uur later of geen eens kwam er heeeel licht roze bloedverlies, soms bij het vegen n paar druppels en soms weer niets! Zou het de innestelingsbloeding zijn dames? ?
Ok nu mijn serieuze vraag.... stel dit was mijn innesteling, en ik heb ervoor dus bloed laten prikken (middag) kunnen ze dan wel HCG opsporen?!
Ik hoor graag van jullie, sorry voor mijn hele boek?

Liefs,

Sofiaa?
 
Ik wist niet dat je zomaar even kunt laten bloedprikken zo voor je nod? Hoe dan ook.. spannend! Ik zou desondanks even afwachten tot je nod. 
 
Pas na de innesteling maak je HCG aan. Het lijkt mij niet nuttig om bloed te prikken voor je NOD omdat het dus weinig zegt. Het heeft ook alleen zin als het over een paar dagen herhaald wordt om te kijken of het oploopt. Ik vind het persoonlijk erg onzinnig dat dit gedaan is. Als het negatief is wil het niet zeggen dat je niet net een innesteling hebt gehad en als het licht positief is dan kan het alsnog misgaan voor je NOD. Het levert je dus weinig informatie. Als je voldoende HCG maakt dan worden de testen vanzelf donkerder.
 
@ danielle, in Nederland kan dat ook niet
 
Terug
Bovenaan