Innestelingsbloeding???

Hoi allemaal,

Mijn cyclus is vaak vrij lang, meestal iets van 40 dagen, maar nog niet eerder ben ik zo kort op elkaar ongesteld geweest (2 weken terug) daarnaast is het niet de hoeveelheid bloed die ik gewend ben van een menstruatie.
Het is namelijk alleen zichtbaar met afvegen en heel weinig in het maandverband. Toch is het al sinds eergisteravond bezig. Ik heb 1x onbeschermd seks gehad met mijn man en we dachten dat loopt niet zo vaart... Maar nu is mijn vraag zou dit toch een innestelingsbloeding kunnen zijn? Het is wel echt elke keer bloed aan het wcpapier als ik naar de wc ga en ik lees overal over een paar druppels maar geen idee wat ik mij daarbij moet voorstellen. En een paar druppels duren toch geen dagen?
Iemand ook weleens zo'n innestelingsbloeding meegemaakt die iets kan vertellen over de hoeveelheid?
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik daar namelijk geen last van gehad. Ik moet ook zeggen dat ik helemaal geen menstruatie-achtige klachten ervaar. Een test heb ik al gedaan die was negatief maar ga ik over een aantal dagen nog herhalen.

Ik ben benieuwd of er nog meerdere zijn met deze ervaring! :)

Terug
Bovenaan