innestelingsbloeding??

2 dagen geleden had ik één keer wat helderrood bloed op mijn wc-papier. Sindsdien heb ik een klein beetje last van lichtbruine afscheiding.

Last van lichtbruine afscheiding heb ik wel vaker gehad, helaas heeft dat niet geresulteerd in een zwangerschap. Dit werd eerder niet vooraf gegaan door een klein beetje helder rood bloed.

Heeft iemand dit eerder gehad, hoop ik teveel of kan dit inderdaad resulteren in een zwangerschap.

Ik moet over een dag of 6 ongesteld worden.

 
hallo allemaal ik heb een vraagje ben nog maar net zwanger maar ik denk steeds dat ik ongesteld moet worden, het lijkt net of het er uitloopt en als ik dan naar de wc ga dan is er niks aan de hand is dat normaalof weet iemand waarom dat is



alvast bedankt groetjes melanie
 
Beste Mari

Ik ben nu 7 weken zwanger in ik heb ook af en toe last van een beetje bloed gevolgd door wat bruinige afschijding. Volgens de vk komt dat door dat er soms een vaatje in de baarmoedermond kan springen.
Een week voor dat ik ongesteld moest worden had ik dat overigens ook. Volgens mijn huisarts was dat idd de innesteling.

Veel geluk Gonnie
 
Ik ben 7 weken zwanger en had vannacht ook wat bloedverlies, gevolgd door wat bruinige afscheiding. Door de erge buikpijn die ik erbij had heb ik het idee dat het niet goed is, van de dokter moet ik het afwachten, als het aanhoudt is het misschien een miskraam. Ik heb het er wel een beetje moeilijk mee, maar ja,ik moet het maar even afwachten......
 
Terug
Bovenaan