innestelingsbloeding...

Hallo meiden! Allereerst allemaal heeeeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Geniet ervan!
Ik wil jullie even iets vragen...... zijn er dames die een innestelingsbloeding hebben gehad? en wat voelde je toen? ik heb sterk het gevoel dat ik dat heb....


Gisteren avond een heel klein beetje oud bloed..... en vanochtend helder rood..... maar dat is nu minder...
Normaal heb ik echt pijnlijke krampen onderin m ´n rug en weet ik dat het een aantal uren later komt.... maar nu heb ik dat dus niet... nog steeds niet... raar hè.....

Ik hoop dat er hier iemand is die me meer kan vertellen want ik word echt GEK !!!


Liefs Lill
 
quote: Lill schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2005 15:35:10'));


Hallo meiden! Allereerst allemaal heeeeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Geniet ervan!
Ik wil jullie even iets vragen...... zijn er dames die een innestelingsbloeding hebben gehad? en wat voelde je toen? ik heb sterk het gevoel dat ik dat heb....


Gisteren avond een heel klein beetje oud bloed..... en vanochtend helder rood..... maar dat is nu minder...
Normaal heb ik echt pijnlijke krampen onderin m ´n rug en weet ik dat het een aantal uren later komt.... maar nu heb ik dat dus niet... nog steeds niet... raar hè.....

Ik hoop dat er hier iemand is die me meer kan vertellen want ik word echt GEK !!!


Liefs Lill


Hallo Lill,

Ik weet dat ik bij deze zwangerschap wel een hele kleine innestelingsbloeding had. Bij de eerste had ik dat niet. Maar ik had maar een klein streepje bruin bloed. Meer ook niet.

Maar maak je niet gek..ik weeet ik heb makkelijk praten.

Neem anders even kontakt op met de huisarts als je het echt niet vertrouwd.

Zolang het bloedverlies niet meer word of krampen krijgt, kun je er over het algemeen van uitgaan dat het wel ok is.

Ik heb wel een miskraam gehad en toen begon het met helder bloed en al snel werd het meer en meer....en had ik een zeer hevige ongi. En pijn in de buik en rug.   Maar nogmaals geniet van je zwangerschap......van harte trouwens nog. En als je het echt niet vertrouwd de h.a. bellen!!!



Liefs W ( 25+1 dag)

 
Hi!

Ik had het wel. Ik d8 dat ik  eerder ongesteld was geworden, ik vond het raar omdat mijn cyclus altijd heel stabiel was. Maar het duurde maar twee dagen en op het moment dat ik op de piek zou moeten zitten van m'n menstruatieperiode was het helemaal weg. Dus toen ben ik maar een test gaan doen en bleek ik gewoon zwanger te zijn! Ik had namelijk van tevoren pijnlijke borsten, maar die krijg ik ook als ik ongesteld moet worden, dus vandaar dat ik het niet zo had verwacht. Die pijnlijke borsten heb ik overigens nu nog steeds. Nog maar even afwachten voor je dus en dan kan een test je al snel uitkomst bieden!

Groetjes, C.
 
Terug
Bovenaan