innestelingsbloeding??

A

Anoniem

Guest
ik hoop dat iemand mij helpen kan...
ik heb 2 maart mijn nod en nu heb ik al sinds vrijdagavond donkerrode/bruine afscheiding, dat is dus al twee dagen.
nou had ik gelezen dat je een week na je eisprong een innestelingsbloeding kan hebben, maar kan dat ook 2 dagen duren??
het is niet veel, ik kan het wel met een inlegkruisje doen.

oh ja, ik ben ook aan het temp. en mijn temp was vanmorgen nog steeds hoog, dus het lijkt me niet dat ik al ongesteld wordt.

ik hoop dat iemand hier iets van weet.

groetjes moon

Hallo moon,

Ik heb dit zelf ook gehad toen ik al een paar weken zwanger was en dit was idd een innestelingsbloeding. Ook zorgt je lichaam er zelf voor dat eventueel "oud" bloed verdwijnt uit je lichaam. Er hoeft dus niets aan de hand te zijn, bij mij ging het na een paar dagen zelfs over in helderrood bloed en nog was er niets aan de hand.
Ben nu zelfs al 38,5 dagen zwanger.

Groetjes Linda

bedankt voor je reactie,
ik maakte me er wel een beetje druk om omdat het al 2 dagen duurt.
ben er nu toch wel wat rustiger op en heb weer hoop dat ik deze maand dan toch zwanger mag worden...

wanneer ben je dan uitgerekend??

groetjes moon

Hallo moon,

Ik ben 7 maart uitgerekend, maar van mij mag het nu ook wel komen hoor, ben nl errug nieuwsgierig.
Ik was zelf ook erg bezorgd hoor toen ik dat bloed zag en dat kan je echt niet zo naast je neer leggen (mijn arts zei dat ik dat wel moest proberen).
Probeer er niet teveel aan te denken, ik zal voor je duimen dat t idd goed komt!

Succes Linda

Stom van mij, ik typ 38,5 dagen, dit moeten weken zijn!

Groetjes Linda

ik dacht al dagen???

wat spannend, dan is het bijna zover voor jou. geweldig zeg!!!
ik ben 6 maart jarig en ik hoop dus dat ik een heel leuk verjaardagskadootje krijg!!!
ik wil jou heel veel succes wensen voor de laatste anderhalve week. ik hoop dat je gauw je kindje in je armen mag sluiten.

gr moon

hoi linda1980

hoe is het met jou? het einde is nu echt in zicht he?? nog 4 dagen, of korter of langer natuurlijk.

ik had nog een vraagje voor je, jij zei dat jouw innestelingsbloeding op een gegeven moment helder rood werd. in hoe zo'n mate was dat en hoelang???
ik heb nu 2 dagen redelijk wat helder rood bloed verloren. het zou natuurlijk gewoon mijn ongi kunnen zijn maar het is ineens opgehouden en dat heb ik normaal nooit.
ik heb nu dus za,zo,ma,di weinig bruine/donkerrode afscheiding, wo en do veel helderrode afscheiding. en nu is het over. van mijn temp kan ik op het moment helaas niet van uitgaan want ik  ben sinds dimiddag ziek,koorts.

ik hoop dat ik nog wat van je hoor.

ik wil je alvast veel sterkte/succes wensen de komende dagen. (hoe zeg je dat??)

groetjes moon

Terug
Bovenaan