innestelingsbloeding

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Heeft iemand van jullie wel eens een innestelingsbloeding gehad? En wanneer hadden jullie dat dan? Ik moet namelijk pas over 10 dagen ongi worden en verlies nu een piepklein beetje bloed. Zo begint mijn menstruatie  eigenlijk nooit dus ik vraag me af of dat het misschien is. Al heb ik dat bij beide andere zwangerschappen nooit gehad.  Dus ben even benieuwd naar jullie ervaringen daarmee. Ik hoor het graag en alvast bedankt! Geniet van jullie zwangerschap allemaal!!

Hallo Landi,

Ik heb dat ook gehad, ik verloor een klein beetje oranje-kleurige afscheiding rond die tijd. Het hoeft niks te betekenen, maar bij mij was het van het innestelen.
Laat je ons even de 'uitslag' weten?

Groetjes, Marisa

Heey!

Ik had precies een week voordat ik ongi moest worden innestelingsbloeding! Meteen wist ik dat dat het was, het is heel weinig!
Dus op de dag dat ik eigenlijk ongi moest worden heb ik getest en ja hoor ZWANGER!!

succes!

xxx ssuss (28 weken)

hallo,ik wil ook effe reageren op jullie verhalen.
ik moest ong.worden meestal rond de 30ste en kreeg al de 23ste een beetje bloed dus ik dacht ,tjee weer niet gelukt had alwel van 'nu al'maar verder niet bij stil gestaan.
volgende dag heel iets maar was meer bruin vond wel raar maar nog nergens bij stil gestaan,die avond was het helemaal niets meer en de volgende dag ook niets dus toen dacht ik gaan morgen maar eens een test doen,en ja hoor ik ben zwanger!
dus het was denk ik nesteling bloed.

ik wens iedereen veel sterkte

xxxseljaa

Ik heb bij beide zwangerschappen nooit innestelingsbloed gehad maar je hoort het het komt veel voor!!! Hopenlijk heb je binnenkort goed nieuws!
gr.Ing

Ik heb bij beide zwangerschappen nooit innestelingsbloed gehad maar je hoort het het komt veel voor!!! Hopenlijk heb je binnenkort goed nieuws!
gr.Ing

Fijn dat jullie reageren, bedankt!! Spannend hoor, nu moet ik natuurlijk geduld hebben, en dat heb ik niet .
Zodra ik meer weet laat ik het jullie natuurlijk weten. Goed te horen dat meerdere mensen het dus ook hebben gehad. Eerst dacht ik ook dat ongi werd maar het is maar heel weinig en als ik ongi wordt is het meestal meteen meer. Pfffff afwachten nu dus maar.

Terug
Bovenaan