innestelingsbloeding??

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

zo'n 8 weken geleden heb ik helaas een miskraam gehad. Intussen ben ik alweer een keer ongesteld geweest. Dit netjes na 28 dagen. Nu zou ik volgende week woensdag ongeveer weer ongesteld moeten worden maar sinds gisteren ben ik een beetje begonnen te vloeien (een beetje oud bloed maar ook wat helder bloed) het lijkt op een menstruatie al is ie niet zo heftig. Daarbij heb ik helemaal geen gevoelige borsten oid (heb ik normaal gesproken tijdens een menstruatie wel)

Nu zit ik te denken..zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Het zou dan kort na een eisprong moeten zijn. Iemand hier ervaring mee?

liefs Dametjes

ja ik denk dat dat wel kan. ik zou ongeveer volgende week maandag ongesteld moeten worden maar ik had afgelopen woensdag en donderdag ook 2x een lichte bloeding (lichtbruin met beetje licht rood). Het was niet de hele dag, zette niet door dus het was geen ongesteldheid volgens mij.ik had er behoorlijk wat lage buikpijn bij. Echt zo bij je schaambeen daar net boven zeg maar. ik denk dat ik een innestelingsbloeding heb gehad (had dat bij onze eerste ook maar toen pas met 6 weken). Binnenkort maar eens testen...

Ik hoop voor je dat het raak is :)

Groetjes Patricia

hi Patricia,

Weet je inmiddels al of het raak is? Zou wel super zijn voor je!

Ik weet het echt niet! Heb de hele week heel af en toe gevloeid. Het was niet veel en ook wisselend van kleur (sorry voor het beetje vieze verhaal.)soms helder bloed maar meestal oud bruinig bloed. Ik had ook pijn boven mijn schaambeen. Een beetje stekende pijn. Moeilijk te beschrijven maar het was niet zoals menstruatiepijn. Ook voelde ik me met vlagen misselijk en had last van mijn stoelgang. Nou ben ik deze week ook ziek geweest (koorts en griepgevoel) dus of dat daar door zou kunnen komen weet ik niet. Verder had ik geen pijnlijke borsten oid dus dan begin ik weer te twijfelen omdat ik dat de vorige x wel had (ik heb in juli een miskraam gehad) Had jij na die innesteling de vorige keer wel direct pijnlijke borsten?
Ik heb ook al getest en die wees negatief uit. Weet jij of dat al iets kan zeggen? Gatver ik vind dit zo vervelend! Ik weet nu nog niets..kan echt moeilijk tegen die onzekerheid hoor!

hoop dat jij beter nieuws hebt ;)

liefs Jolien

\hoi dametje,

had ik ook... precies hetzelfde. Ook 2 keer negatief getest. Dokter zegt dat ik dus niet zwanger ben. Baal er wel van... Teleurstellend. Hoop dat het voor jou beter uitpakt. Laat je t weten?
liefs,
Delmira

Terug
Bovenaan