Innestelingsbloeding??

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu ruim 2 weken overtijd en inmiddels 3 negatieve testen.
Afgelopen dinsdag was ik een beetje ongesteld en het heeft maar 1 dag geduurd... zou dat een innestelingsbloeding kunnen zijn???? Of ben ik gewoon niet zwanger??? Zou is het wel erg lastig om je vruchtbare periode uit te rekenen. Wat een raar lichaam heb ik toch...........

Vervelend he meid, maar ik kan je er ook geen antwoord op geven.. Normaal ben je wel langer dan 1 dag ongesteld denk ik he? Wacht gewoon nog even af tot het weekend ofzo en test dan weer? Weet ook niet wat ik zou doen...

Als je al twee weken overtijd bent zou je, als je zwanger zou zijn, toch wel een positieve test moeten hebben... Heb je normaal een regelmatige cycles of niet?
Mocht je twijfel hebben kun je altijd de huisarts even bellen!

k heb altijd een regelmatige cyclus gehad maar ja dit gebeurde allemaal in de 1e maand nadat ik met de pil gestopt ben. Misschien komt hwt daar wel door.
De huisarts zei even afwachten want misschien heb je wel een menstruatie overgeslagen maarja nu heb ik toch wat bloed verloren ook al was het maar dagje.....

Bij mijn 1e zwangerschap heb ik dit allemaal niet gehad maar was ik wel gelijk ontzettend misselijk wat leidde tot een ziekenhuisopname. Ik ben nu totaal niet misselijk......

Ben je pas met de pil gestopt? Want dan kun je nl last hebben van tussentijdse (korte) bloedingen. Had ik ook. Kan natuurlijk best dat het een innestelingsbloeding is.....toch krijgt maar 1 op de 3 (als ik het goed heb tenminste) vrouwen een innestelingsbloeding....

hoop dat je snel wat meer weet ... er is niks zo vervelend als onzekerheid dat je niet weet waar je aan toe bent... vorige maand was ik er ook veel mee bezig en testen gedaan enzo en toen ik ff van me probeerde af te zetten werd ik ongesteld.. succes meid

Hoi.. wat vervelend zeg, dat je zo lang geduld moet hebben, ik zou ook gek worden!!!!

Ik denk dat een innestelingsbloeding niet veel voorsteld, paar druppeltjes bloed. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschappen nooit gezien. En volgensmij is het inderdaad zo, dat als je er veeel te veel mee bezig bent "doe ik ook altijd hoor" de mensturatie langer op zich laat wachten. Maar twee weken overtijd? Wel lastig.. doe je ook ovulatietesten? Of heb je een regelmatige cycles.

Sterkte!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan