innestelingsbloeding??

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal

Zondag zou mijn NOD moeten zijn. Nu had ik di middag ineens donkerbruin bloedverlies, woe ochtend redelijk veel rood en woe avond was het weer over. Ik ben altijd super stipt met mn mens en altijd minimaal 5 dagen. Nu wel last van wat vage kwaaltjes... Zijn er anderen die wel eens last hebben gehad van een innestelingsbloeding? Ik ga nog niet testen aangezien zo pas mn NOD is...

Hoi Jessica,

Een innestelingsbloeding bestaat helaas niet uit rood bloed, dus ik denk zelf dat het een teken is van je aankomende menstruatie. Ook zou het iets te laat zijn voor een innestelingsbloeding als zondag je NOD is. Wil niet je hoop wegnemen, maar dit is wel mijn ervaring...

Liefs,
Roos

Hee Jessica,
ik heb zelf ook geen ervaring met rood bloed als innesteling! ik heb zelf wel innestelingsbloeding gehad, maar dit was oud bloed, bruin bloed! heb dit meerdere malen gehad, 1e keer 1 week na ei, 1x op me NOD en 1x 2dagen na NOD en daarna niet weer! weet niet of alle 3x innestelingbleod is geweest. en als goed is nu 8 week zwanger!
ik duim voor je meid!

innesteling kan wel degelijk met rood bloed. er kan een adertje geraakt worden tijdens het innestelen en dan komt er rood bloed. Ga maar eens googlen.
Daarbij had ik bij mijn eerste op de eerste NOD dag bruine afschijding dus te laat voor een innesteling hoeft ook niet. Ik ga voor je duimen! Probeer er niet te veel bij na te denken. wanneer wil je gaan testen?

morgen of maandag aangezien morgen mijn NOD is. Ik had iderdaad op internet ook al gelezen dat het ook wel degelijk rood bloedverlies kan zijn. Ik vind het wel heel spannend aangezien ik net een hormoon producerende cyste ook heb gehad (die HCG produceerde) Ik heb verder niet mn normale menstruatie klachten gehad. dus wie weet!

Terug
Bovenaan