innestelingsbloeding?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ben nieuw hier...
Vorig jaar bevallen van een Zoontje. Nu opnieuw proberen zwanger te raken!

Ben in Maart '12 gestopt met de pil. En heb een onregelmatige cyclus. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 1 Juni. Op dag 17 verloos ik oud/ bruin bloed. Niet veel hoor, alleen maar tijdens het afvegen. dit heeft drie dagen geduurt. Nu vraag ik me af: Zou dit een innestelingsbloeding geweest zijn? of is min cyclus een beetje van de mik? Bij mijn eerste zwangerschap heb ik geen innestelingsbloeding gehad. Toen merkte ik het aan mijn borsten ;-) Maar heb tot op heden geen klachten... Wat deken jullie? zou het opnieuw raak kunnen zijn?

Jullie allemaal ook succes met zwanger worden!

X dromertje

het kan bij iedere zwangerschap weer anders zijn,en je lijf kan je goed voor de gek houden.

uiteraard duimen we voor een innesteling :)

Welkom! Ik kan je helaas niet helpen.... Het zou volgens mij wel innestelingsbloed geweest kunnen zijn maar je lichaam kan vreemd doen na het stoppen met de pil.

Succes!

Ik heb dit ook heel vaak gehad en dit hoort helaas bij het ontpillen... Hopelijk is het voor jou anders. Succes

Het zou natuurlijk beide kanten op kunnen.. een innestelingsbloeding kan, maar het kan ook gewoon je cyclus zijn die nog niet op orde is.. ik hoop voor je dat 't het eerste is..!

Irritant hè, dat je in je onzekerheid steeds alles zo onder een loep legt! Herken het helemaal. Toch is er altijd maar 1 manier om t zeker te weten en dat is geduld en testen....

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reactie's.

Ik wacht tot volgende week met testen...
Wie weet komen de red devils wel eerder om het hoekje kijken. moet zeggen dat ik wel gevoelige tepels heb. Hou jullie op de hoogte!

X

Terug
Bovenaan