innestelingsbloeding?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik ben al moeder van een mannetje (nu ruim 2) en we zijn bezig voor een tweede. Begin juli ben ik gestopt met de pleister en meteen daarna werd ik ongesteld.
Nu zou ik ook weer (ongeveer) ongesteld moeten worden, maar sinds zondag heb ik alleen maar lichtbruine/roze afscheiding.
Afgelopen vrijdag heb ik nog een negatieve test gedaan, zodat ik 's avonds nog even wat kon drinken...
Nu word ik dus niet ongesteld en lijk ik een innestelingsbloeding te hebben. Weet iemand wanneer ik dan (weer) kan testen?
Ik wil het niet meteen vandaag weer doen, wie weet breekt toch de menstruatie door.
Ik let op al de andere verschijnselen, maar ja 'de wens is de vader van de gedachte', dus daar vertrouw ik nu nog maar niet op...

Groetjes!

Ik zou wachten tot eind van de week wachten..
Mocht je inderdaad zwanger zijn dan heeft de hcg hormoon genoeg tijd om een stukje te stijgen

Ik zou ook aan het einde van de week pas weer een test doen, hoe moeilijk het wachten misschien ook is...
Je hebt dan veel meer kans op een positieve test, mits je zwanger bent natuurlijk!
Weet je wanneer je eisprong is geweest? 14 dagen later kun je betrouwbaar testen. Wellicht dat je ei gewoon wat later is gesprongen dan je dacht en het nog te vroeg was om te testen?

Houd er ook rekening mee dat je lichaam moet wennen aan het ontbreken van de pleister en dat je misschien daardoor een zeer lichte bloeding hebt ipv een 'gewone' menstruatie. Dit hoeft niet altijd meteen in je eerste cyclus te zijn, als je al onregelematig menstrueert door het verwijderen van de pleister.

Maar goed, om even tug te komen op je echte vraag: ik zou wachten tot het einde van de week. Je zit dan een week na de innestelingsbloeding en dat zou voldoende moeten zijn om positief te testen als je zwanger bent.

Succes!

Liefs Daisy

Ik heb ook een innestelingsbloeding gehad, die stopte na twee dagen. Ik heb toen gelijk daarna een test gedaan en die was direct positief. Ik zou dus testen als het bloeden is gestopt. Succes!

Hoi allemaal
Vorige week woensdag werd ik toch echt ongesteld, dus we gaan voor ronde 2, is niet erg hoor.
Wel een kortere menstruatie dan normaal, maar dat kan wel het ontpleisteren zijn.
We gaan gewoon weer verder, mijn man is zelfs 'blij' dat het nog wat langer voor het echie mag klussen :)
Groetjes!

Terug
Bovenaan