Innestelingsdip?

<p style="text-align: left;">Deze cyclus ben ik voor het eerst aan het tperaturen. Nu is vanochtend mijn temperatuur plots met 0.4 gedaald. Is dit een goed iets of betekend dit dat mijn menstruatie eraan komt?</p><p> </p><p>En hoe kan ik een foto toevoegen zodat ik het kan laten zien? </p><p> </p>
 
Ik heb het ook is een keer gehad en werd helaas gewoon ongesteld. Ik hoop voor je dat het bij jou wel raak is.
 
Ik heb dit ook een gehad en was wel zwanger. Meestal is een innestelingsdip echt een duidelijk waarneembare dip zoals 0,5 graden. Maar dan wel rond het moment dat innesteling kan plaats vinden 5-12 dpo ongeveer. Bij mij ging het van 37,1 naar 36,6 en toen de volgende dag 36,8 en daarna terug naar 37,1. Ik duim voor je!
 
 
Dankjulliewel! Mijn temperatuur is van 36.8 naar 36.4 en nu weer 36.6 gegaan. Is het niet erg dat mijn temperatuur niet hoger ligt dan voor mijn (misschien wel) innestelingsdip?
De dip was om 8dpo.
Sorry dit is mijn eerste keer temperaturen. Voel me er een beetje onzeker over. En misschien wil ik ook wel te graag dingen zien die er misschien niet zijn.
Momenteel zijn me borsten al een dag gevoelig en lijken ze groter. Eerst waren het alleen me tepels en dit is nu gestopt. Zondag mijn NOD. 
 
Terug
Bovenaan