innestelingspijn?help!

Hoi allemaal,
ik ben 29 jaar en bezig met zwanger te worden maar heb effe hulp nodig van de experts!
Ongeveer 6-7 dagen na de eisprong heb ik last gehad van pijn onderin de rug net als voor een menstruatie.
Maar die duurt nog een week voordat hij komt?!
Nu heb ik mijn baarmoeder na achtergekantelt zitten en vraag me af of dit innestelingspijn kan zijn?
Iemand ervaring hiermee?
Liefs pupke

hoi pupke

ik weet niet hoe het zit als je baarmoeder naar achter gekantelt zit, maar ik heb innestelpijn gehad dit keer ( is mijn 2e) ik had het dus aan de voorkant, bij mijn baarmoeder en rechts onder in mijn buik. Idd een beetje het gevoel als je ongesteld moet worden maar toch anders hihihi laat ik het zo zeggen het lijkt op ongesteld worden maar ik wist gelijk dat ik niet ongi zou worden. wat bazel ik weer lol

maar ik kreeg het zo'n 5 dagen na mijn eisprong. ik verloor toen ook veel slijm weet niet of je dat ook hebt???
Ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger, ik hoop dat het ook voor jou een goed teken is!!

groetjes moeke

Hoi,
Toevallig dat ik jullie berichten tegenkom. Ik zit een beetje met hetzelfde.
Ik ben, volgens mij, mijn eisprong voorbij. En nu last van een soort menstruatiepijn. Misschien is dat het innestellen? Ik weet het niet, maar heb ook wel gehoord dat dat het eerste gevoel rond het groeien van de baarmoeder is. (Hij zoekt ruimte om straks te kunnen gaan groeien, ofzo..)
Het duurt bij mij nu al bijna een week dat gevoel, en bij jou?
Hopelijk voor je ben je zwanger, of heb je al getest??
Succes!

Hallo,

Je kan al wel gelijk klachten hebben nadat je eitje bevrucht is. Ik had gelijk meer gevoeligere borsten en ook buikklachten. Ik dacht dat ik vroeg ongie zou worden, maar dit werd ik dus niet (stiekem wist ik dit al maar wilde mezelf niet teveel hoop geven). Ik deed een test toen ik 3 dagen overtijd was. Super positief, zoals verwacht!

Hopelijk heb jij ook zoveel geluk!

Hoi Linnwood,
Hoe gaat het met jou?
Het vervolg van weer een teleurstelling:
Was sóchtends ook misselijk en extreem moe vondt ik niet erg.
Zag het als een goed teken...
Heb nu buikgriep en 5 dagen te vroeg mijn menstruatie.
Volgens mijn vriendin verloskundige zou het zo kunnen zijn dat ik effe zwanger ben geweest maar dat het niet wou innestelen.
Zal zijn reden hebben maar wel jammer.
Volgende maand maar weer klussen en duimen hi,hi.
Mijn kindje komt er wel moet alleen zoveel geduld hebben, niet mijn sterkste kant.
Maar hoe langer het duurt hoe minder je het verwacht.
Misschien lukt het dan wel!
Liefs pupke

Wat een vervelende afloop voor jou pupke.
Ik zit nog steeds met vraagtekens, ik blijf geregeld buikpijn houden. Heb al gestest; wat negatief was, maar moet zeggen dat ik wel erg vroeg getest heb..
Maar de buikpijn is erg vervelend, ik word er wel wat onzeker door.
Zou ik nou zwanger zijn, of is er iets anders niet in orde waardoor ik die buikpijn heb, nu al ruim twee weken dus.......

Iemand anders ervaring misschien?

Terug
Bovenaan