Innestelingspijn of ongipijn?

A

Anoniem

Guest
Haai Dames,

Officieel is 7 februari mijn noddag. Nu heb ik vanaf vanochtend ontzettend last van krampen en steken. Ook ben ik wat misselijk. Afscheiding is nog helemaal wit, geen duiveltje te bekennen. Zouden dit innestelingskrampen kunnen zijn? Toch voelt het als ongipijn..

Bedankt voor jullie reacties
Tamara

Hoi Tamara,

Ook ik moet rond die tijd ongesteld worden en ik heb ook last van krampen en steken sinds gisteren. Ik zelf heb ook last van misselijkheid en ook mijn afscheiding is helemaal wit. Ik weet ook niet precies wat het zou kunnen zijn, maar het zouden inderdaad inneselingskrampen kunnen zijn. Is jouw temperatuur ook nog hoog. De mijn schommelt tussen de 36.9 en de 37.1!!

In ieder geval succes. en ik duim voor je dat je zwanger bent!

Liefs,
Lelie

ik dacht ook dat ik zwanger was. ik had namelijk precies t zelfde. maar helaas werd ik gewoon ongesteld. sorry..... ik hoop voor jullie dat t anders is en wel zwanger zijn.

Hopelijk is het bij jullie zo ver!
helaas pindakaas had ik wat jullie beschreven vorige maand ook voor en ben ik toch gewoon ongesteld geworden, wel sneu.

Maar dat wil niets zeggen hee. Wachten wachten wachten... is er iets vervelenders? Zeker als je zo allerlei dingen voelt!

In ieder geval wordt er hier voor jullie geduimd!

Lea X

Hoi,

Ik heb 7 feb ook mijn noddag, voel nog niks.
Spannend...............................

Terug
Bovenaan