innestelling gaat mis???

hoi meiden,
ik heb het gevoel dat er bij mij steeds wat mis gaat tijdens de innestelling d.w.z. de dag van nod een paar drupjes bloed, dan een dag niets en dan heftige menstruatie,2 dagen ervoor erge hoofd pijn. of 2 dgn over tijd en dan komt het ook heel vreemd op gang.
herkent iemand dit en kan er wat aan gedaan worden??? ik moet binnenkort wel weer naar de gyn,dus zal het daar ook even melden.
bvd
een onzekere boogschutter.

Hoi,

Ik ben een een keer een week te vroeg ongesteld geworden alleen voor dat dat begon was ik heeeel misselijk en had ik echt zware hoofdpijn. Met veel medicijnen ben ik toen gaan slapen.
's avonds werd ik dus (een week te vroeg ongesteld) ik heb nooit ongi-kwaaltjes gehad, ben zelfs niet sjaggie of zo. Ik vond dit toen heel raar maar achteraf denk ik ook dat het een hele vroege miskraam is geweest.

De hoofdpijn is dus voor mij herkenbaar.

Succes!

Bons

Sinds mijn curretage in februari ben ik niet meer even regelmatig ongesteld.
De laaste 2 keer na iets meer dan 3 weken.
Begon met een klein beetje bloed, toen niets en dan 2 dagen later heftig ongesteld. Herkenbaar dus voor mij.
Ik heb hier pas zelf een vraag over gesteld (niet veel antwoorden op) en ik word hier ook wel een beetje onzeker van.
Ik kan je dus niet helpen maar ik herken het wel.
Groetjes van een andere boogschutter (Caroline)

Terug
Bovenaan