innestelling??

A

Anoniem

Guest
hallo
ik heb deze vraag ook al gesteld bij 'zwanger worden na miskraam'maar ik wil zo veel mogelijk respons, dus zet het hier ook maar neer

Ik heb een tijdje terug miskraam gehad en werd daarna na 3 week weer keurig ongesteld(wel heftig ongi) nou zou ik vorige week ongeveer mijn ei moeten hebben gehad(vermoed ik) en nou kreeg ik woensdag ineens allemaal puistjes en blauwe aders op mn borsten.
Dit had ik ook toen ik zwanger was, alleen had het toen pas toen ik ongeveer 6 week zwanger was.
Woensdagavond kreeg ik inneens bruin bloed verlies en gisterochtend ook wat en vanmorgen weer!
Ik had de vorige keer bij mn zwangerschap vanaf een week voor mn nod bruin bloedverlies en bleek dus zwanger! maar nu is het dus al vanaf woensdag, terwijl ik volgende week vrijdag pas mn nod heb.....

volgen jullie me nog?? Kan dit mn innestelling zijn?? oh I hope so!!!!!
please hellllp!!!!!
liefs marjolein

He mayotje,

Ik weet precies waar jij het over hebt. Ik had (volgens baybrabbel) afgelopen zaterdag mn innesteling. Sinds die dag ook bruin slijm (soory) en langzamerhand is dit tot bloed geworden. En dat heb tot op de dag van vandaag. Heb geen idee of het innesteling is of dat ikgewoon eerder ongi geworden ben.

Dit is ronde 3. Mn eerste ronde was 34 dagen en mn tweede 36. Ben een week te vroeg ongi geworden als dit dus mens. is. Heb NOD pas aanstaande zaterdag/zondag.

Heb gister een digitale test gedaan van Clear Blue...kreeg 'niet zwanger' maar op het staafje kon ik een HHEELL lucht streepje zien. Maar denk niet dat ik toch zwanger ben want op Clear Blue's website staat dat je daar niet naar mag kijken.

Dus denk dat we geduld moeten hebben. Helaas.

Laat je wat weten?

Knufje

Hoi,

Toen ik van mijn eerste zwanger was ,gaf de test ook maar een heel dun streepje aan.
Met de test ben ik naar de Ha gegaan en die zei:
De test reageert alleen als je het hormoon in je hebt zitten ,anders niet.
Dus als je niet zwanger bent dan reageert de test echt blanco.

Succes!!!!!!!!

helaas, de duivels zijn toch gekomen! ik baal echt vreselijk, dacht echt zwanger te zijn, herkende zoveel dingen van mn vorige zwangerschap!
 ook is een goede vriendin van me nu 5 week zwanger en leek me zo leuk om samen zwanger te zijn! maar ja, het kan nog....alleen ben ik dan steeds wat minder ver heen, jammer!

gr. marjo

Terug
Bovenaan