A
Anoniem
Guest
Hoi Lieve meiden,
Ik heb sinds zaterdag vlindertjes in mijn buik. Voel me gewoon anders.
Nu had ik gisteren avond ineens lichtjes bloed (rosige) bij afvegen. Maar mijn temp. is gewoon hoog. S'avonds 37.8 en s'ochtends 37.4. Normaal tijdens ongi. of voor de eisprong 36.6/36.7. Ik zat gisteren op dag 10 na de eisprong. Vanmorgen zag ik nauwelijks meer bloed bij afvegen. Mijn temp. was ook 37.5 om. 6.00.
Temp. hoog, kleine beetjes plassen, vol gevoel in buik en vlindertjes hahaha.
Las net op een site dat je op je 9/10/11 dag een innestelling(bloeding) kan hebben.
Zou ik een innestelling kunnen hebben?
Ik zit in ronde 4e en ben eind juli gestopt met de pil.
We zijn bezig voor onze 1e kindje. Iets in mij zegt dat ik zwanger ben maar ben zo bang dat het niet zo is.
Mijn nod dag is a.s. donderdag. Wanneer zou ik kunnen testen?
Liefs An
Ik heb sinds zaterdag vlindertjes in mijn buik. Voel me gewoon anders.
Nu had ik gisteren avond ineens lichtjes bloed (rosige) bij afvegen. Maar mijn temp. is gewoon hoog. S'avonds 37.8 en s'ochtends 37.4. Normaal tijdens ongi. of voor de eisprong 36.6/36.7. Ik zat gisteren op dag 10 na de eisprong. Vanmorgen zag ik nauwelijks meer bloed bij afvegen. Mijn temp. was ook 37.5 om. 6.00.
Temp. hoog, kleine beetjes plassen, vol gevoel in buik en vlindertjes hahaha.
Las net op een site dat je op je 9/10/11 dag een innestelling(bloeding) kan hebben.
Zou ik een innestelling kunnen hebben?
Ik zit in ronde 4e en ben eind juli gestopt met de pil.
We zijn bezig voor onze 1e kindje. Iets in mij zegt dat ik zwanger ben maar ben zo bang dat het niet zo is.
Mijn nod dag is a.s. donderdag. Wanneer zou ik kunnen testen?
Liefs An