Innestelling???

A

Anoniem

Guest
Hoi Lieve meiden,

Ik heb sinds zaterdag vlindertjes in mijn buik. Voel me gewoon anders.
Nu had ik gisteren avond ineens lichtjes bloed (rosige) bij afvegen. Maar mijn temp. is gewoon hoog. S'avonds 37.8 en s'ochtends 37.4. Normaal tijdens ongi. of voor de eisprong 36.6/36.7. Ik zat gisteren op dag 10 na de eisprong. Vanmorgen   zag ik nauwelijks meer bloed bij afvegen. Mijn temp. was ook 37.5 om. 6.00.
Temp. hoog, kleine beetjes plassen, vol gevoel in buik en vlindertjes hahaha.

Las net op een site dat je op je 9/10/11 dag een innestelling(bloeding) kan hebben.

Zou ik een innestelling kunnen hebben?

Ik zit in ronde 4e en ben eind juli gestopt met de pil.
We zijn bezig voor onze 1e kindje. Iets in mij zegt dat ik zwanger ben maar ben zo bang dat het niet zo is.

Mijn nod dag is a.s. donderdag. Wanneer zou ik kunnen testen?

Liefs An

ze zeggen dat het vier dagen voor je NOD kan.

groetjes

Dat hangt wel van de test af hoor, weet de merken zo niet, maar er zit verschil in. De meeste huismerken is testen op je nod dag. Spannend hoor!!! Ik zou voor de zekerheid wachten tot in ieder geval donderdag, succes!!! Liefs Lientje

Hoi An,

wat spannend allemaal!! Ik moet je wel zeggen, van tempen heb ik geen verstand, maar ik ben nu zwanger van de tweede dus daar weet ik wel wat van...hihi!!

Ik zou pas donderdag testen, ik weet dat wachten moeilijk is, maar anders heb je ws nog te weinig hcg in je bloed...

Ik hoop voor je dat je zwanger bent, en ik zal duimen...hou ons op de hoogte...

Groetjes Valerie
mv Nikki (3) en 38 wkn 5 dg

Hoi meiden,

Het is zeker spannend.
Ik hoop eigenlijk echt dat ik zwanger ben. Want mijn vriend is tot mei van maandag tot vrijdag van huis. Mijn eisprong is zo rond wo/do. Dus dan wordt de kans een stuk kleiner.

Maar we wachten af.
Voor degene die reageerd hebben of nog reageren dank je wel!
Liefs An

Hoi An,

Wat spannend voor jou!! Hopelijk is je gevoel goed, dat was bij mij wel zo.....dus misschien hebben we echt vrouwelijke intuitie.
Ik denk dat testen voor je NOD weinig zin heeft. Ik heb het ook gedaan, maar die was negatief. Ik heb de dag van mijn NOD een lichte pos test gehad en 3 dagen daarna de eerste echte pos test.

Succes met wachten!! Groetjes, mamaJudy.

Hallo meiden,

kun je een innesteling voelen??? zo ja hoe voelt dat????

alvast bedankt
ps. ben hier een tijdje niet geweest om   het zwanger worden rust te   geven
we zijn nu in ronde 9
groetjes

Hoi hoi,

Ik  heb wel een soort kriebelend gevoel van binnen gehad, maar ik weet niet of dat echt van de innesteling kwam. Ben wel zwanger nu dus........????

Terug
Bovenaan