innestelling

vraagje; de innestelling; merk je dat altijd of kan het ook zonder bloeding. Ik had namelijk na mijn eisprong wel een paar dagen een rommelende onderbuik, later niet meer. Wel klein beetje slijm,maar geen bloeding. OOk geen opgezette borsten of zo. Kan het nu wel dat ik zwanger ben? Het wachten tot 6 mei duurt zo lang!! Hoe voel je je in week 3 en of 4. OOk niets?
 
Het kan zijn dat je last van kwaaltjes krijgt, maar dat hoeft niet. Van de innestelling merkt ook niet iedereen iets. De kwaaltjes hoeven daarnaast niet per se bij de zwangerschap te horen.
Dus hoe vervelend het ook is je moet toch even wachten tot de 1e dag van je verwachte menstruatie en dan even een test doen. Dan weet je het pas zeker. Veel succes en sterkte met het wachten.
 
DOE NIET ZO NEUROTISCH!!! doe eens gewoon rustig man. ik wordt gek van jullie achterlijke vragen...wacht toch eens gewoon rustig af man! dit heeft geen enkele zin hoor! zo maak je je zelf en trouwens iedereen hier GEK!
 
nou zeg wat reageer je bot laat toch iedereen in zn waarde als de meid daarnou mee zit we zeggen toch ook niet dat jij achter lijke vreagen heb sjonge jonge zeg doe is normaal
 
Gods, laten we iedereen in zijn waarde laten. Ik snap ook wel dat we onszelf niet gek moeten maken, vanuit de ratio gedacht. Maar vanuit je gevoel bekeken voel je je soms gewoon onzeker en heb je behoefte om je zogenaamde achterlijke vragen bij mensen neer te leggen. Trouwens waarom doe je de moeite om hierop te reageren als je de vraag achterlijk vind, want dan zou deze nog niet eens de moeite zijn om op te reageren. Ikzelf vind dat iedereen zijn vraag moet kunnen stellen, en wat de een stom vind hoeft niet voor de ander te gelden. Zolang we elkaar een beetje met respect behandelen op dit forum vind ik dat we op volwassen niveau bezig zijn. Ik bedoel wat zegt dat over jezelf als je nog geen begrip voor de ander kunt opbrengen, wat doe je dan uberhaupt op dit forum.
 
Zeg anoniempje, ga even lekker naar een ander forum óf lees deze vragen niet!!! Je maakt jezelf ziek, dat doen de vragenstellers niet. Of kick je op schelden en zeuren???

Ik heb sterk het gevoel dat jij op al deze vragen reageerd met dit soort van gefrustreerde reacties. Leef je frustraties op iemand anders uit. Het is zo kinderachtig om te hakken...
 
Terug
Bovenaan