Innestelling?

Hoi hoi,

vraagje, wij zijn inmiddels al 15 ronden bezig met zwanger worden, en hebben eigenlijk de hoop op een natuurlijke weg een beetje op gegeven.
1 januari was ik ongie geworden, nu had ik gisteren pijn in me buik en dacht ongesteld te worden, ik verloor een miniscuul klein beetje roze bloed, dus dacht dat vandaag door zou zetten, maar me temperatuur was vanmorgen gewoon 37.2, en normaal als ik ongie wordt zakt het gelijk. Zou het misschien een innestelling geweest kunnen zijn? Ik zou eigenlijk pas over 5 dagen ongie moeten worden. Wie heeft hier ervaring mee?

X debby

hoi debby

ik heb dit ook gehad in het begin, beetje rozig soms oranje achtig bloed en echt hele kleine beetjes. ik herken dan ook zeker het gevoel van onzekerheid maar maak je er niet te druk om meid.

liefs jolanda 23w+6d

Hoi!

Verstand van innesteling heb ik niet. Ik heb er beide zwangerschappen niets van gemerkt. Temperaturen hebik ook nooit gedaan. Want wat als je gewoon een keer verhoging heb? Ik teste ook pas na een paar dagen overtijd zijn. Dit alles om mijzelf te beschermen tegen teleurstellingen. Ik wilde wel reageren op het feit van "de moed opgeven"
Ik ken genoeg mensen die er een jaar of langer over deden. neem bijv mijn zus. Bij de eerste duurde het 2 jaar en ze is nu zwanger van de tweede, dit keer was het binnen 3 maand raak! Dus geef niet op!
Liefs!

Hoi,

Ik heb daar helaas ook geen ervaring mee. Maar qwa tijd moet dat volgens mij wel kunnen, als je over 5 dagen je NOD hebt.
Vresselijk is dat he, dat wachten op je NOD, zal het wel, zal het niet.....
Op een of andere manier wist ik dat het deze maand wel gelukt was, alleen probeerde ik me dat niet te veel voor te houden omdat ik anders weer zo ontzettend teleurgesteld zou zijn.
In mijn buik voelde het gewoon anders en ik had last van mn darmen onder in mn buik.
Zaterdag getest, en was positief!!
Ik hoop dat jij nu ook snel positief gaat testen!!

Terug
Bovenaan