Innestelling????

A

Anoniem

Guest
Ik had donderdag 2 juni een positieve ovulatietest. Dus druk aan het klussen geweest. Nu heb ik een rare cyclus en moet dus volgens het boekje 9 juni een innestelling hebben. Maar nu had ik vanochtend wat bloed in mijn slip. Kan dit toch een innestelling zijn geweest? Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben zo nieuwsgierig. Waarom duurt een week wachten nog zo lang. Ik moet volgende week maandag of dinsdag ongi zijn. Liever niet natuurlijk!

Heey meid,

Het zou kunnen, ik heb hier geen ervaring mee. Het verschilt ook heel erg per persoon, dus je kan nergens vanuit gaan. Klinkt misschien hard, maar ik zou proberen er niet teveel mee bezig te zijn. Dat is vooral richting je nod niet makkelijk, maar het scheelt je een hoop stress en een evt teleurstelling. Ik ben er de afgelopen keren ook heel erg mee bezig geweest maar ga dat deze maand eens niet doen. We gaan lekker klussen en dan zien we wel. (hoop ik haha)

Succes meid en ik hoop natuurlijk dat je volgende week positief test!!
Liefs ciomama

Hay meid,

Het zou kunnen natuurlijk...............afwachten maar, misschien heb je gelijk!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

tsja het enige wat je kan doen is afwachten - hoe moeilijk dit ook is. Veel geluk

Een innesteling vindt pas op zijn vroegst 5 dagen na de eisprong plaats. Als jij 2 juni een pos test had dan is de eisprong 3 juni waarschijnlijk en dat is dit denk ik echt te vroeg hiervoor. Ik heb het zelf bij twee van de 3 kinderen gehad een keer na 7 dagen en een keer na 11 dagen.
Succes

Hi,

Zou kunnen, maar kan ook een vroeg beginnende ongi zijn. Ik had deze cyclus een beetje bloedverlies 6 dagen na eisprong, en ben vandaag toch ongesteld geworden - een week later! baal enorm want had goede hoop maar helaas, weer ongesteld. :-(

Kan alle kanten op!

Terug
Bovenaan