innestelling

A

Anoniem

Guest
Hey dames klein vraagje.

Kun je innestelling voelen?
Zins gisteren heb ik vlagen van misselijkheid en om de haverklap pijnelijke steken in me borsten en zeurend gevoel in de onderbuik.
Nu had ik gisteren middag een gruwelijk menstruatie pijn klapte het gewoon dubbel van en had zeg zo iets van nu komt de menstruatie op naar de volgende ronde maar tot nu toe niks nada niente

Ik heb ff in de geschiednis gekeken.. Stond mr namelijk bij dat is het met de vorige zwangerschap ook had alleen wist ik niet wanneer dat precies was..

Op 10september had ik het bericht geplaatst en 2 dagen later had ik een positieve test

Dus heb goede hoop tussen vandaag en maandag is mijn nod

Volgens mij is dat een innesteling hoor. ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook. Ben normaal niet heel flauw maar ik zakte bijna in elkaar van de pijn. Was ook heel raar, 1 steek en toen niks meer. Dus hopelijk voor jou raak :)))

Hoi Dromertje, ik weet nog toen je vertelde over je miskraam. Hoop voor je dat het nu weer raak is en goed blijft gaan!

Dank je en lief van je..
Ja als het raak is gaan we een spannende 12weken in

Hoi,

Vervelend he dat wachten steeds.
Die klachten kunnen zwangerschaps klachten zijn.
Maar wanneer heb je dan je nod?
Ik wil niet vervelend doen...maar volgens mij kan je je innesteling niet voelen.
Het bevruchte ei is zo klein als een rijstekorrel...dus lijk me sterk.
Ik kreeg bij de zwangerschappen van mijn eerste 2 kinderen vanaf de dag van mijn nod klachten als zeurende buik en zere borsten.
De klachten zoals moe en misselijk kwamen vanaf een week of 7.
Dan stijgt je hcg ook, die de klachten veroorzaakt.
Succes met afwachten!

Terug
Bovenaan