Innestellingbloeding na miskraam?

<p>Hi allemaal! </p><p>Nu 15 dagen geleden een miskraam gehad dat zichzelf wel heeft afgestoten. Nu heb ik al wel weer gemeenschap gehad met mijn vriend. En nu sinds vandaag rozig verlies gehad. Ik heb een korte cyclus dus kan het zijn dat dit een innesteling bloeding is? </p><p>Alvast bedankt voor het reageren. </p><p>Liefs Demi</p>
 
oej, durf ik geen zeker antwoord op te geven. Dacht wel ergens gelezen te hebben dat de meeste vrouwen na 4 weken na de miskraam pas weer een eisprong krijgen. Kan bij jou natuurlijk anders zijn, maar bij mij klopte het wel enigszins. Bij mij had ik in die 4 weken tussen miskraam en eisprong ook wel eens rozig of bruinverlies
 
Mmm apart he!? Nou ja we zullen zien. Ik probeer er maar niet teveel over na te denken. Komt allemaal wel goed haha! 
Was je snel weer opnieuw zwanger of ? 
Liefs
 
Jaa het lichaam is een groot vraagteken als je het mij vraagt! 
Indd zo min mogelijk mee bezig proberen te zijn. Ook al is dat ontzettend moeilijk. Ik was na precies een half jaar pas weer zwanger, maar heb lange cyclussen en ben in die tussentijd maar 2x ongesteld geweest. 
We hadden eigenlijk ook besloten om even 3 maanden uit te stellen met proberen ivm vakantie naar zika gebied maar 2 dagen voor vertrek bleek ik zwanger! Nu ben ik inmiddels bijna 32 weken zwanger 
 
Ik heb in november vorig jaar ook een vroege miskraam gehad en pas na 4 weken een eisprong. Wel gelijk weer zwanger geraakt. Ik heb nog doorgetest met zwangerschapstesten tot deze negatief waren na de miskraam. Zolang je nog Hcg in je lichaam hebt zal je ook geen eisprong hebben. 
 
Echt he! Ik ga denk ik ook maar weer ovulatietesten halen heb nu echt dat de zwangerschaptesten helemaal negatief zijn dus dan kan ik ook weer een eisprong hebben! We zullen zien. 
Wel al bruin bloed gehad de laatste paar dagen en 2 keer rood met afvegen maar niet ongesteld geworden moet ik dat dan mee tellen als ongesteldheid ofniet? 
 
Hey! Ik had zelf na 2 weken een eisprong. Dit is volgens mij wel het minimum hoor.. en na bevruchting duurt het een paar dagen voor het in gaat nestelen dus het lijkt mij dat het te vroeg is maar wie weet heb jij veel sneller je eisprong gehad je weet het nooit! 
 
Terug
Bovenaan