innestellingsbloed?

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Heb effe een vraagje... Ik ben onregelmatig ongesteld en weet echt  niet precies  wanneer ik weer ongesteld moet worden. Nu heb ik een klein beetje bloedverlies. Bruinig van kleur. Ook heb ik allerlei andere symtomen die bij een zwangerschap schijnen te horen. Nu weet ik dat je lichaam je giga voor de gek kan houden maarre... toch vraag ik me af of dit innestelingsbloed kan zijn. En wanneer kan ik nu een test doen?

Kan iemand mij hier iets over vertellen?

Groetjes,

Danielle

Hey meis,

Moeilijk te zeggen als je je nod niet weet. Ik heb ook een onregelmatige cycles. Vorige maand kreeg ik ook eerst oud bloed, dacht dat het misschien een innestellingsbloeding was maar een dag daarna werd ik toch ongi.
Je lichaam kan je idd mega voor de gek houden.

Maar ik hoop voor je dat het raak is! Het zou natuurlijk kunnen!
In welke ronde zit je en waar heb je allemaal last van?
Hou me op de hoogte! Ik ga voor je duimen! Veel liefs xxx isa.

Ik weet en merk nu dat je lichaam je erg voor de gek kan houden. want ik weet het nu niet meer.

Mijn cycles is vanaf 10 september toen ik gestopt was met de pil. Best regelmatig.
Tussen de 28 en 32 dagen.
Ging elke keer goed.

Tot afgelopen 1 mei. Toen werdt ik ongie. op dag 25. nou oke dat kan. Ben het best wel lang geweest tot 8 mei. Toen 19 mei na 11 dagen werdt ik 2 dagen licht ongesteld dacht innestelingsbloed. voelde me ook zwanger en was zo moe en heb echt twee weken onder in mijn buik zo'n gevoel gehad van ongesteldheid. Had ik bij de eerste ook vandaar. voelde me echt zwanger. test negatief. wilde deze week toch maar naar de dokter gaan.

Werdt ik zaterdagnacht niet goed van de pijn in mijn maag en buik zo'n een steken net honderde prikken. zo'n gevoel was het. Krampen daaropvolgende.
Ging naar de wc. en werdt er was bloed dus denk ben ongesteld geworden weer.

Mijn cycles is nu zo in de war. dat ik het even neit meer weet.

Ben ik nou zwanger of niet. het rare is dat het nu lijkt alsof ik weer op het laatst loop van de ongesteldheid. zo donker en zo weinig. en voor mij ook raar.

Ik begrijp hoe je je voelt. en het is allemaal zo lastig en je wordt er zo onzeker van.

Groetjes Jenny

Ik zit nu in mijn 2de ronde dus ik had deze kwalen nog helemaal niet verwacht. Maar heb echt veel kwaaltjes die gewoon niet leuk meer zijn. Ik ben nl heel misselijk, last van mijn onderbuik, borsten zijn heel gevoelig ( kan er soms gewoon niet aanzitten) en nu heb ik nog bruin bloed ook. En omdat ik gewoon niet precies weet wanneer ik ongi hoor te zijn kan ik geen test doen. Dus ik ben inderdaad heel erg onzeker en ook best wel in de war.

Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die dit heb, want ik had echt het gevoel dat er wat mis met mij was.

Denk je dat ik gewoon maar een test moet doen?

Hey meis,

Als ik jou was zou ik er lekker een test tegen aan gooien....
wat heb je te verliezen.... je hebt hoogtens kans dat ie negatief
is omdat je te vroeg test en dat je alsnog wel zwanger bent.
Laat je het even weten als je hem heb gedaan! Ik ga echt
onwijs hard voor je duimen!! Veel liefs xxx isa.

Hey Isa,

Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Ik denk dat ik dat maar eens ga doen. Maar zelf denk ik toch wel dat het te vroeg is. Maar omdat mijn lichaam van slag is weet ik het niet zeker. En tuurlijk houd ik je op de hoogte.

Hoop echt dat het wat is....

hoi Danielle

ik las je topic en ben nu toch wel erg benieuwd naar hoe het is afgelopen.Heb je al getest?En.............????????????????????

Ik duim als een gek voor je

groetjes cindy

Nou ik heb een test gedaan en helaas negatief. Heb wel effe in agenda gekeken en volgens mij moet ik pas over 1 a 2 weken ongesteld worden. Dusse ik heb geen idee of de test wel hebt gewerkt. Maar ga er gewoon vanuit dat ik volgende maand door kan gaan met klussen hahaha... Het bloeden is gestopt en dat vind ik wel raar. Want als ik nu weer ong. had moeten worden was ik dat dan meteen geweest.

Terug
Bovenaan