innestellingsbloed?????

Nu ging ik net naar de wc en tijdens het afvegen had ik wat donker bloed, ben gelijk in rep en roer aangezien ik vier maanden geleden ook al een miskraam heb gehad. Maar kan dit al wel het begin zijn van een miskraam aangezien ik vandaag nog maar 4 wk en 4 dagen zwanger ben. Hoop zo dat er niet nog meer bloed komt, zou het echt verschrikkelijk vinden. Net toch voor de zekerheid maar weer een zwangerschapstest gedaan en die was al na een halve minuut absoluut positief. PFFFFFFFF

zolang je nog geen helder bloed hebt kan het volgensmij nog geen kwaad (weet ik van horen zeggen dan he)
ik hoop voor je dat het hier bij blijft!
heb je de vk of ha al gebeld??
anders zo snel mogelijk doen he!
veel sterkte

hoi Mahemi,

Ik was toevallig vandaag bij de dokter langs geweest. En die vertelde dat er een beetje bloed vrij kan komen en dat het niet gelijk duid op een miskraam.

Ik sprak ook een vriendin van mij, en zij verloor ook een beetje bloed bij haar eerste zwangerschap in de eerste weken..

Het is begrijpelijk dat je in rep en roer bent vooral omdat je al een keer een miskraam heb gehad. Ik zou het in de gaten houden en anders gewoon contact opnemen met de verloskundige of arts..

Liefs Vlinder

Hey,

Dat is schrikken zeg! Ik snap het helemaal, ik maak op het moment hetzelfde mee. Als je het niet vertrouwd kun je misschien het beste de verloskundige bellen, dat is mij hier ook aangeraden. Ik heb nu woensdag een vroege echo. Die onzekerheid is in iedergeval verschrikkelijk. Sterke ermee!

dank jullie voor de lieve berichtjes, ik heb besloten me er maar bij neer te leggen, als het fout gaat kan ik er toch niks aan doen. Heb tot nu toe geen bloed meer gehad en m'n gevoel zegt dat het wel goed zit dit keer please!!!!!
Ben toch van plan om pas na de drie maanden naar de vk en voor een echo te gaan. De vorige keer had ik een echo met 8wk en 2 dagen en zagen echt duidelijk het hartje kloppen, maar toen ik met 11 weken bloed verloor heb ik een spoed echo gehad en daarop was te zien dat het hartje was gestopt met kloppen twee dagen na m'n eerste echo. Dat vond ik wel zuur dat m'n lichaam het niet eerder heeft aangegeven dat het fout was. Dan heb ik nu liever pas een echo als de eerste drie maanden voorbij zijn en ik meer gerust kan zijn. De vorige keer was ik erg voorbarig en had zelfs al de kraamzorg geregeld, daar wacht ik nu toch echt mee.
Hou jullie op de hoogte

wat spannend zeg, het is zo dubbel dat je altijd wel wat bloed kan verliezen.... en dat dat nog niks zegt! Gezien je ervaring weet je dat het spannend blijft!! hou vol! en veel sterkte!

Spannend he, zo vervelend een MK te hebben meegemaakt
je gaat toch vergelijken en dat is zo jammer.... en brengt je zoveel onrust... heel herkenbaar

succes met de eerste 12 weekjes, we trekken elkaar er wel doorheen!

Spannend he, zo vervelend een MK te hebben meegemaakt
je gaat toch vergelijken en dat is zo jammer.... en brengt je zoveel onrust... heel herkenbaar

succes met de eerste 12 weekjes, we trekken elkaar er wel doorheen!

Terug
Bovenaan