innestellingsbloeding

hoi allemaal wie kan mij iets vertellen over een innestellingsbloeding en hoelang houd dat aan is dat voor je ongesteld moet worden of daarna of is dat voor iedereen anders gr anoniempje

Hoe lang het aanhoud en of je het krijgt is per persoon verschillend denk ik.

Gemiddeld genomen vind de eisprong plaats op dag 14. Als het eitje bevrucht wordt zal deze zich eerst een aantal malen delen in de eileider en zal zich dan langzaam naar de baarmoeder bewegen. De innestelling vindt dus plaats rond dag 21 en dan kan er soms wat (innestellings)bloed vrijkomen. Tussen de bevruchting en de innestelling zit ongeveer een week.

Of je het dus merkt kan ik niet zeggen.

Hoi!

Ik kreeg mijn innestelingsbloeding toen ik al overtijd was. Ik wist dat ik tussen 20 en 28 december ongi moest worden (heb een zeer onregelamtige cyclus) en kreeg de bloedding op 1 januari. Die duurde 5 minuten en was heel helderrood, ik voelde me ook helemaal niet ongi of wat dan ook.
Maar per persoon is het verschillend...

Succes!

Liefs Mariska 2

Volgens mij komt je innestelingsbloed ong. 6 dagen na de eisprong.... Ik weet niet of als je over tijd bent, je dan nog kan spreken van innestelingsbloed? Misschien was het wat anders.....

Terug
Bovenaan