innestellingsmoment...

A

Anoniem

Guest
Ik vroeg me af hoe lang het duurt voordat een eitje innestelt na de bevruchting???
Afgelopen paar dagen voor 't eerst ovulatie testen gedaan. Had wel 2 blauwe streepjes maar 1tje was toch wat vaag dus twijfelde weer.... ach weet het ook niet ... we hebben ons best gedaan...

Op naar 7 mei!!!

Liefs Leah
Ronde 10

Hoi Leah,

Ik weet het niet precies, maar ik dacht  pas later (2 weken na eisprong). Ik zal voor je duimen!

Groetjes KL

Hoi Leah,

Gister NOD....vandaag getest maar weer niks te zien...nog maar weer wachten....

Liefs KL

Hoi Leah!

Voor zover ik weet nestelt een eitje 7 tot 10 dagen na je eisprong in...en dat kan zeker weten gepaard gaan met een kleine bloeding of in ieder geval een gevoel...buikpijntje ofzo....
Hopelijk gaan wij snel zo iets voelen he?
Succes meid!

Liefs Linnepinnie

hallo!

Ik zat even mee te lezen. Gister (en vandaag) heb ik ook wat buikpijn en een lichte bloeding, zou dat dus ook een innesteling kunnen zijn (ik zit nu een dag of 7 na mijn eisprong)? Ik denk eigenlijk dat ik (erg vroeg) ongesteld ga worden, maar ja, je hoopt toch he. Zo moeilijk he, je voelt vanalles maar je weet nooit zeker waar het nu mee te  maken heeft, eisprong/innesteling/ongesteld, pffffffff. Wat een gedoe zwanger worden!

liefs
Petra

Hoi Leah,

Volgens mij nestelt het zich in ongeveer 6 a 7 dagen na je eisprong hoor!

Soms zeggen ze dat je de innesteling niet kunt voelen maar ik heb zelf ook altijd rond die periode een beetje buikkrampen. Ik kan het me van mijn eerste twee zwangerschappen eigenlijk niet meer herinneren!

Succes! Ik hoop dat je geluk hebt deze maand,
Heitje, ronde 3, NOD 1 mei

quote: Linnepinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2006 06:35:06'));

Hoi Leah!

Voor zover ik weet nestelt een eitje 7 tot 10 dagen na je eisprong in...en dat kan zeker weten gepaard gaan met een kleine bloeding of in ieder geval een gevoel...buikpijntje ofzo....
Hopelijk gaan wij snel zo iets voelen he?
Succes meid!

Liefs Linnepinnie

Ja hopelijk gaan we snel wat voelen!!! Wanneer is jouw NOD???

Liefs Leah

Terug
Bovenaan