Innestellingspijn of?

Hoii meiden,

Hierbij mijn struggle:
Ik zit met m'n cyclus nu op de 26e dag. Cyclus tussen de 24 en 28 dagen. Zwangerschapstest nog negatief. Vanaf gister een vervelende pijn links onder in m'n buik. Zodra m'n blaas vol begon te raken kreeg ik meer pijn, dit nam af als ik naar de wc was geweest om te plassen. Vanmorgen wakker geworden met acute pijn op diezelfde plek. Na het plassen werd het alleen maar erger en ben ik ook ontzettend misselijk.
Nu een paar uurtjes later is de buikpijn eigenlijk over, de misselijkheid nog niet. Ook heb ik pijn in m'n onderrug gekregen. Zou het misschien een innestelling zijn geweest, of wat denken jullie? Dit herken ik namelijk niet als zijnde je menstruatie breekt straks door.. Omdat m'n testen tot nu toe negatief waren en ik zoooo ongeduldig ben wil ik het liefst straks nog eens testen, weet alleen niet of dit zin heeft. Herkent iemand dit? Zeker de acute en heftige buikpijn waarbij je even later zwanger bleek te zijn? Fingers crossed
 
Meerdere keren op een dag testen heeft geen zin. Als je zwanger bent dan verdubbelt je hcg elke 2-3 dagen. Veelvuldig testen levert denk ik alleen maar stress en teleurstelling op. Even afwachten of je ongesteld wordt en anders over een paar dagen opnieuw testen. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden met allerlei kwaaltjes die lijken op een zwangerschap, zeker als je graag wil en er extra op let
 
Terug
Bovenaan