innetsellen/ongi??????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Ik heb een vraag.Ik zal even bij het begin beginnen.
Ik heb deze periode met ovulatietesten gewerkt.had 2  , 3   en 4 jan. vage streepjes en en 5 en 6 jan 2 duidelijke strepen op de ovulatie test,dan 7 jan was er geen streep meer,het is toch zo dat je na 2 strepen op je ov test binnen 48 uur ongeveer je ovulatie hebt of moet je vanaf dat je de eerste keer 2 strepen hebt gaan tellen als of dat je ovulatie is (naar je menstruatie toe),

nu nl het volgende,ik heb vanaf 2 dagen na mijn eisprong dat ik t/m nu aanhouden met zitten gaan links steeds "iets" voelde ,vol en licht zeurend gevoel links in mijn buik(anders dan ongi pijntjes) en met vlagen misselijk .Nu had ik sinds gisteravond meer pijn in mijn rug en vandaag is het echt heel erg vooral links in mijn onderrug en mijn buik is ook zeer gespannen en wat gevoelig als je er links op drukt.Vanmiddag had ik dus wat bloedverlies gewoon helder rood denk 1 wc papiertje vol en nu is het gewoon beetje.Dan zou je denken oh gewoon je menstruatie,maar ik dacht dat je menstruatie altijd vanaf 14 dagen na je ovulatie was.Als ik vanaf 5 jan reken dus dag 1 dat de ov test 2 strepen gaf zou ik vandaag op dag 12 zitten en als ik vanaf 6 jan reken dus op dag 11.Daarom ook mijn vraag vanaf wanneer je je eisprong moet rekenen omdat ik weet dat je ov test alleen maar de eisprong aankondigd dus dat zou betekenen dat ik misschien nu ongi wordt    10 of 9 dagen na mijn ei.Kan dit of zou het een innestelling zijn,dat kan dacht ik vanaf dag 6.Ik heb nl geen weeig gevoel in mijn buik zoals je dat met een menstruatie hebt maar enorme rugpijn het voelt gewoon anders en vooral links zo zeurderig beetje kloppend dat ken ik helemaal niet van een menstruatie.....pffffff wat onzeker zeg ik had mijn ongi pas vanaf donderdag ofzo verwacht.Snappen jullie het nog een beetje.Ik zal waarschijnlijk gewoon geduld moeten hebben en kijken wat er de komdende dagen gebeurt.hoelang kan een innestelingsbloeding aanhouden?Ik hoor verschillende verhalen over het bloed,de een zegt dat het altijd bruin of roze moet zijn en andere hebben hele plensen normaal rood bloed gehad ,dus iedereen met ervaring hiermee help!!!!!!!!!Sorry voor het lange verhaal!
Groetjes Cat

Hoi Cat

Ik hoop voor je dat het een innesteling is, maar heb er geen ervaring mee dus weet het eigenlijk ook niet.
Ik heb vandaag NOD maar geen innestelingsbloeding gehad. Ook nog niet ongi. Ik wil pas morgen of woensdag gaan testen omdat  mijn ongi ook wel eens op zich liet wacht tot dag 40 terwijl het daarvoor 29 dagen was.... Ik hoop dat dat bij mij nu niet zo is.
Ik duim voor je dat het een innestelingsbloeding is en dat je dus zwanger bent (na hoeveel rondes trouwens??)
Duim jij voor mij dat ik positief test?? (ronde 3)

Groetjes van Janne

Hoi,dank voor je reactie.
Ik ga er van uit dat ik gewoon lekker ongi ben hoor,want ik lees net   op internet dat het met een innesteling maar klein beetje hoort te zijn en dat heb ik niet,maar ja ik moet gewoon afwachten.ik heb hele lange cyclussen deze is 50 dagen als dit een ongi is en de andere waren 46 en 47 dagen.Dit was dus de 3de ronde,maar elke ronde duurd zo lang alsdie stomme cyclussen zo lang zijn dat schit niet op voor je weer eens een nieuwe kans krijgt,misschien is hier wel iets vor te krijgen,iemand die dat weet????
Groetjes Cat

Hoi!
Mijn zoontje is inmiddels 2 1/2 (wij gaan nu voor nr. 2) en bij die zwangerschap heb ik de innestelingsbloeding ook als gewone ongi aangezien. Vlak erna werd ik supermisselijk, dus uiteindelijk hebben we op aanraden van de huisarts een test gedaan en die bleek toen positief. Er moest een termijnecho worden gemaakt om te kijken hoe ver ik was, omdat ik dus dacht dat ik de laatste keer gewoon ongi was geworden. Het bleodverlies was inderdaad wel wat minder en ik was ook veel korter ongi, maar heb nooit gedacht al zwanger te zijn! Kortom, een innestelingsbloeding kan best wat heviger zijn. Ik hoop voor je dat het voor jou ook geldt. Veel succes! Patries

Terug
Bovenaan