Inpakken voor baby

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik heb de vraag of jullie even met mij mee willen denken? Ik ben bezig een lijstje te maken omdat wij van zondag tot woensdag naar Ameland gaan. We zijn hier al heel vaak met zijn tweeën geweest, maar nu hebben we er een baby van 2,5 maand bij. Ik denk wel ongeveer te weten wat ik mee moet nemen, maar ik vind het best spannend om geen dingen te vergeten! <br />We zitten in een hotel, ons dochtertje slaapt dus bij ons op de kamer. We hebben geen auto mee naar het eiland (dit was namelijk iets te prijzig naar onze mening). </p><p>Wat zijn volgens jullie essentiële dingen om mee te nemen voor onze kleine meid?</p><p>Alvast bedankt! :) </p>
 
Wat wij in ieder geval rond die leeftijd altijd meenamen was:
Hydrofiele luiers, luiers, beddengoed, knuffel, speen (meerdere voor het geval je er 1 kwijtraakt), flesjes, voeding, thermometer, zetpillen, genoeg kleding, nachtlampje, slaapzak, pyjama, jasje, vest, aankleedkussen (ik heb een opblaasbare van Ikea), badcape, wasgel, Vitamine D, zonnebrand (mits het een beetje lekker weer wordt), regendoek voor over de kinderwagen, thermoskan en wij namen vaak zijn speelkleed mee. 
Veel plezier :)
 
Als je er een hebt; neem een draagdoek/zak mee om te wandelen op t strand en in de bossen. Een kinderwagen rijdt voor geen meter in het zand/losse grond. 
Hou het verder zo praktisch mogelijk. Een handdoek op bed verschoont prima, heb je geen aankleedkussen voor nodig. Afdrogen na bad/douche kan ook best met een zachte hotelhanddoek, scheelt weer hydrofielen meenemen. 
En wees niet bang om iets te vergeten, de supermarkt (jumbo in Nes bijv) heeft heel veel en is ook op zondag open. 
 
Toen onze dochter 3 maanden oud was, hebben wij een week lang rondgereisd met de trein. We hadden alleen een backpack bij ons. Veel heb je niet nodig hoor, hou het idd zo praktisch mogelijk. Genoeg voeding/luiers/een grote xxl hydrofiele doek kun je overal voor gebruiken! Thermoskan is erg handig. Vul die elke ochtend met kokend water en je hebt voor 24 uur warm water voor flesvoeding bij de hand. 
Ik zou zeker geen aankleedkussen meenemen. Echt niet nodig. 
 
En wel een thermometer en zetpillen.. mijn ervaring is dat kinderen altijd ziek worden als je op vakantie bent ?
En idd, je zit gewoon in Nederland en er zit een supermarkt in de buurt. Alles kun je kopen!
 
Hoihoi! 
Wij hebben exact het zelfde gehad! 
Ik heb de dagen “verdubbeld”. 4 dagen weg = 8 Spuugdoekjes ect.. 
Voor het geval de kleine alles onder spuugt, poept of een ongelukje heeft met plassen heb je altijd reserve ;) 
 
Terug
Bovenaan