Inplanon 3 maanden

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik ben bevallen in april van me zoontje, ze vroegen of ik anticonceptie wou na me bevalling en dat heb ik! De inplanon de volgende dag na me bevalling hebben ze het al gezet. </p><p>Terwijl ik daarna las op anticonceptie site dat het pas na 4 a 6 weken na de bevalling mag.</p><p>Nu heb ik er best veel klachten mee, kort daarna me bevalling had ik al vrijwel alweer seks, en ik heb klachten dat het steexs jeukt en pijn doet bij me arm, eetmomenten, snelle vermoeidheid</p><p>Ik heb een test gedaan waarvan een kleine 2e streepje stond maar ik denk zelf een indroogstreepje, omdat ik me niet kan voorstellen dat ik door de inplanon opnieuw zwanger kan raken. </p><p> </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee gehad de implanon na de zwangerschap?</p><p>Groetjes X</p>

[quote quote=10223141]Ohh dat is ook een mooie verassing! Dacht je dat het een indroogstreepje ook was of dat niet?[/quote]
Nee ik was er wel zeker van dat het een positieve test was :) maar vaag streepje of niet. Die komt volgens mij alleen als je dat speciale goedje in je urine hebt zitten als je zwanger bent.

Ik heb geen implanon maar zou hem wel graag willen. Ik had een heel licht vaag streepje en bleek toen ook echt zwanger. 
Over 2 dagen nog eens testen.. Als je echt zwanger bent wordt het streepje wel donkerder. 

Ik heb geen implanon maar zou hem wel graag willen. Ik had een heel licht vaag streepje en bleek toen ook echt zwanger. 
Over 2 dagen nog eens testen.. Als je echt zwanger bent wordt het streepje wel donkerder.
Trouwens, als je de implanon laat zetten zonder dat je gemenstrueerd hebt na de bevalling, dan moet je een maand met condoom doen omdat hij nog niet veilig is. Dat is mij verteld door de gynaecoloog (heb ook een kindje van april). 

Oh echt waar?

Dat is mij nog helemaal niet verteld door het ziekenhuis die zeiden dat het gewoon kon en daarna ook gelijk beschermd was. 
Ik heb nog niet getest nog steeds niet. Ik voel me zo af en toe wel heel raar en moe en apart maar ik denk daarbij van zou ik weer opnieuw zwanger zijn 

Terug
Bovenaan