Inregelen Puregon

Hallo meiden.

Ik ben benieuwd hoe bij jullie het inregelen van de Puregon is verlopen.

Mijn eerste cyclus:
10 dgn 50 eenheden: geen groei
4 dgn 75 eenheden: na 3 dgn beginnende groei
2 dgn 100 eenheden
1 dag 75 eenheden
2 dgn 50 eenheden: 3 eicellen van > 20 mm en nog 4 andere grote eicellen.
Resultaat overstimulatie.

Nu bezig met cyclus 2:
9 dgn 75 eenheden
Morgen weer op controle maar hoogstwaarschijnlijk draait het ook weer uit op overstimulatie. Nu alweer rond de 5 eicellen. Vanavond mag ik niet spuiten en dan kijken of de 2 iets groter eicellen zijn doorgegroeid en de rest niet. Maar heb zelf niet het gevoel dat het goed zal komen.

Ben dus nieuwsgierig hoe het bij jullie is gegaan. Is dit normaal of heb ik pech?

Groetjes FB

Hoi f-jes,

Ben je bezig met IUI of IVF?

Wij zitten in het IUI traject en ik kreeg gewoon een standaard hoeveelheid die geldt in mijn ziekenhuis.

Op dag 5, 7 en 9 spuit ik 75 eenheden en dan als het nodig is nog dagelijk 75 tot aan de Pregnyl.

Bij mij was er steeds maar 1 eitje (in combinatie met Clomid trouwens). Nu ligt mijn cyclus plat, ben na poging 3 niet meer ongesteld geworden. Ik moet eigenlijk Primolut slikken om alles weer op gang te helpen, maar ik wacht liever af tot mijn lichaam het zelf "regelt".

Groetjes,

Hoi Alabama.

Wij zijn gewoon bezig met ovulatie-inductie bezig. Als we met IVF bezig zouden zijn geweest dan waren ze erg tevreden geweest.

Helaas zijn vrijdag dus toch alle eicellen doorgegroeid. Nu moet ik morgen terug om te kijken of mijn eierstokken niet helemaal zijn opgezet.
Gelukkig had ik het enigsinds zien aankomen, dus de klap was niet zo erg. Ik zal dus weer aan de provera moeten.

De volgende cyclus moet ik met 50 puregon gaan spuiten en niet verhogen. Ben benieuwd hoelang het duurt als het uberhaupt lukt.

Mocht de volgende cyclus ook weer op overstimulatie uitdraaien dan mogen we naar het UMCU voor advies. WE kunnen dan beginnen met menopur. Daar hebben ze alleen bij ons in het zkh minder ervaring mee.

Groetjes FB

Terug
Bovenaan