inrichting babykamer

A

Anoniem

Guest
 Hallo,

Ik heb me zojuist aangemeld om deel te nemen aan het forum. Ik ben nu 27 weken in verwachting van ons derde kindje. We hebben een dochter van 6 en een zoon van 4. Nu moet er opnieuw een babykamer ingericht worden en ik heb allerlei ideeen opgedaan.
Nu lijkt het ons leuk om op de kamer het fotobehang van eijffinger te gebruiken en wel de levensgrote zebra. Het is een erg mooie foto, maar ik vraag me af of dit wel slim is voor de kleine. Mijn vraag is eigenlijk of de baby onrustig zou kunnen raken van de levensgrote zebra cq de zwart/wit strepen?
Heeft iemand hier misschien ervaring mee of kan mij advies geven.
Ik hoor het graag.

Hallo Heidi,

Dat is toch hartstikke leuk, dat behang. Wij hebben zelf de grote bloesem genomen. Is wel iets rustiger dan de zebra, maar het is toch maar voor 1 muur. Tevens zou je een klamboe voor de ledikant kunnen hangen, waardoor het voor het babytje in het bedje al minder druk wordt. Ze zien immers niet zo goed door een klamboe. Maar als je het mij vraagt, vindt ik dat het wel kan als je de rest van de kamer vrij rustig houdt.
Veel succes ermee.

Groetjes Mineko

Hallo,

ik zou niet weten of je kindje er onrustig van zal worden, maar je zou er idd voor kunnen zorgen dat hij/zij de zebra niet kan zien vanuit het bedje...

Wat ik wel weet is dat de kleuren zwart/wit(en rood) een erg grote aantrekkingskracht hebben op baby's omdat ze de kleuren goed kunnen onderscheiden: wel leuk om dan straks de zebra uitgebreid te "bestuderen" met je pas geborene

Ik zou ervoor gaan!

Liefs Nika

quote: Heidi Nieuwenhuis schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2007 17:02:19'));

Hallo,

Ik heb er nog eens  over nagedacht, maar ik denk dat ik het toch niet doe! Ik heb ook het Savannah shadow behang gezien van eijffinger en vind deze ook erg leuk.
Ik ga deze  komende week denk ik bestellen. Zijn er misschien mensen die het ook hebben?

Groetjes,
Heidi  

Terug
Bovenaan