inrregulaire antistoffen-E

Wie kan me helpen,  in het ziekenhuis hebben ze in mijn bloed antistoffen-E gevonden,mijn man moet nu ook zijn bloed laten controlerenom te kijken wat zijn bloedgroep is ,ik moet vanaf nu goed in de gaten worden gehouden ivm bloed armoede voor mijn baby ben nu 12 weken zwanger en met het kindje is alles gelukkig goed. maar voel me er zelf niet zo fijn bij heb trouwens al een dochter van 5 jaar en bij haar zwangerschap had ik dit nog niet! wie heeft hier ervaring mee en kan me hier meer over vertellen lees nl allerlei enge dingen op internet en de gyn. kon me nog niet veel vertellen omdat het er nu aan ligt wat mijn bloed doet!
 
Ik kan je waarschijnlijk niet heel erg goed helpen maar ik heb irregulaire antistoffen M in mijn bloed. Dit wist ik al voordat ik zwanger was doordat ik een operatie had. En blijkbaar is het alleen "gevaarlijk" bij bloedtransfusie en zwangherschap. Je zal binnenkort wel een transfusie kaart van het ziekenhuis krijgen die je altijd bij je moet dragen want als je ooit bloed nodig hebt (transfusie) is het nodig dat je bloed krijgt met de antistoffen!!

Bij een zwangerschap kon niemand mij precies vertellen of het gevaarlijk was!!!  Dus heb ik er ook een hele tijd mee gezeten. Blijkbaar kan je kindje in het ergste geval een bloedtransfusie nodig hebben na je geboorte en je bloed wordt tijdens je zwangerschap erg goed in de gaten gehouden (en je kindje natuurlijk).

Ik ben ook niet goed op de hoogte....lijkt wel of heel weinig mensen hier iets vanaf weten...
 
Terug
Bovenaan