inschrijven voor basisschool

even een vraagje.

mijn schoonzus belde net.
dat ik mijn zoontje afgelopen maandag bij ons op school had moeten laten inschrijven.
ze heeft al vast de inschrijf forumlieren mee genomen voor mij
ik ga morgen maar eens contcat met de school op nemen om te vragen hoe het nu zit.
want dit is toch wel heel erg vroeg.

hoe zit dat bij julie moeten jullie ook al je kind in laten schrijven.

Ik ben toevallig vandaag gaan kijken, wij moeten de kinderen ook al inschrijven! Vroeg hè? Wij hebben van de gemeente een brief ontvangen en wij zitten net op de grens, kindjes die tot en met september 2014 4 worden moeten nu ingeschreven worden. Onze kinderen zijn eind augustus jarig, dus de jongste van de lichting die een brief hebben gekregen!

Seth en Noor waren erg trots dat ze naar school mochten, vanochtend stonden ze op hun tenen om te laten zien dat ze al groot genoeg zijn om naar school te gaan. Ze mochten bij de juf spelen terwijl ik een rondleiding kreeg.

Hoi,

Vraagje, in welk deel van het land wonen jullie? Ikzelf woon in het noorden, vraag me af of het dus per provincie verschilt. Wij hebben nog niets gehoord van onze gemeente.

Gr Gitte

ik had ook niets gehoord.
bij ons heeft het in een regio krantje gestaan.
dat ik onze zoon op moest geven.
verder niet iets met de post ontvangen.
en omdat ik de regio krant niet altijd helemaal goed door leest had ik het artiekel gemist.
nu vandaag mee even naar school bellen

gr nelleke

Ela begint halverwege deze maand met de peuterspeelzaal! Jeetje zeg, basisschool, lijkt nog zo ver weg! Ze is dan wel van oktober, maar toch vind ik het echt vroeg.. Hier weet ik dus niet hoe het gaat..
Liefs

Hier in Culemborg begreep ik dat rond de 3e verjaardag vroeg genoeg is. Genoeg basisscholen en niet meer zoveel kinderen die geboren worden.
Maar grotere steden hebben inderdaad wel graag al eerder de aanmeldimgen. Daar is het sneller "vol".

Liefs
Marit

Wij wonen in de randstad, maar wel in een klein dorp. In het dorp waar ik vandaan kom, 5km verderop, zetten ze het ook alleen in de krant. Wij krijgen een brief!

Terug
Bovenaan