Inseminatie

A

Anoniem

Guest
Hoi ik heb vrijdag een inseminatie gehad in het ziekenhuis, ki. Ik ben nu misselijk en moet braakneigingen ondrukken. Kan ik zwanger zijn of kan dit een gevolg zijn v.d. chlomid?

Hoi jij,
Ik hoop het voor je dat je zwanger bentm,maar volgens mijn is dat nog wel er vroeg.

Wat doen ze eigenlijk als je geinsimineerd word ik krijg dat misschien ook en wil dus weten wat me een beetje te wachten staat.
gr mien

Hoi Mien, ik heb eerst een aantal dagen chlomid moeten slikken, bij mij groeien de eitjes namelijk te langzaam. Dan krijg je een spuit om te zorgen dat het eitje gaat springen. En 40 uur na die spuit krijg je een inseminatie. Je man of vriend moet dan sperma in een potje aanleveren en dat wordt dan zo gemaakt dat alleen de goed beweeglijke zaadjes overblijven. Ze worden dan d.m.v. een slangetje door de arts ingebracht. Het wordt in de baarmoederhals ingespoten.
Ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd, ben nog niet zo goed met de termen die ze in het ziekenhuis gebruiken. Op zich doet de inseminatie niet erg pijn. De eendebek is voor mij echter een pijnlijk is, je moet je ontspannen en dan kan ik dus niet.
Alles bij elkaar duurt de inseminatie maar een paar minuten.
Veel succes in ieder geval als jij dadelijk zou moeten.
Lily

Terug
Bovenaan