inseminaties in weekenden???

Ik zit nu in de 2e ronde van IUI. De eerste was afgelast vanwege teveel eitjes (4) nu ben ik vandaag ook weer geweest voor een echo en daar waren 3 eitjes te zien, nu moet ik dus morgen terugkomen voor weer een echo maar nu vraag ik me af stel dat ik morgen mijn pregnyl spuitje krijg gaan ze dan in het weekend insemineren??? Dat lijkt me zo onwaarschijnlijk......doen ze bij jullie ook inseminaties in weekenden???
denk zelf dat dit ook weer afgelast wordt. ..

Hi, in ons ziekenhuis doen ze geen IUI in de weekenden, maar dat kan per ziekenhuis verschillen. Je kan het beste gewoon even bellen naar het ziekenhuis, dan weet je het zeker. Ze zullen morgen niet zeggen: "Zet vanavond maar een prik", als je daar zondag niet terecht kunt.

Succes in ieder geval en je bent welkom hoor op het wachtbankje.

Groetjes, Pleun

Hoi!

Het is inderdaad bij elk ziekenhuis anders. Ik zit bij het VU en daar doen ze wel inseminaties in het weekend. En inderdaad.. ik kan me niet voorstellen dat je die prik moet zetten als ze er verder niets mee gaan doen..
Zou ze gewoon even bellen!

Succes ermee!

Saar

hallo ik had laatst ook veel te veel eitjes wel 13 dus ze konden het bij mij ook niet inbrengen ik was er op dat moment heel raar van en ik had al een keer 6 eitjes   en ik heb ook al 2 x miskramen gehad ik   kan het soms gewoon niet meer aan ik krijg nu hulp van een mevrouw die gaat er met mij over praten ik ben wel blij dat er zulke mensen zijn die je graag willen helpen nou ik hoop voor jou dat het de volgende keer wel weer goed komt nou heel veel succes verder groetjes annebel

Terug
Bovenaan