Insemineren

Hallo meiden,ja daar is ze weer met een vraagje,ik heb weleens gehoord dat vrouwen zichzelf insemineerde thuis met het zaad van de man,wie weet daar meer van?Hoe werkt dat dan en hoe ga je te werk?

Meiden ,het wordt weer mooi weer en daar ga ik eens heerlijk van genieten,verder hoop ik dat we in deze zomer allemaal eens zwanger gaan worden van een gezond kindje,veel sterkte allemaal en we gaan ervoor he!
Ik ben heel erg blij met dit forum,zoveel gevoelens die je hier kunt delen,
liefs
Snoopy

Hoi Snoopy,

Ik kan je wel wat advies geven, maar je mag het niet doorvertellen hoor (dat je het van mij hebt, mijn man schaamt zich er namelijk een beetje voor, haha!)
Mijn lief heeft wel eens migraine en dan heeft hij natuurlijk geen zin in klussen. Daarom heb ik voor de belangrijke dagen een spuitje gekocht (gewoon een injectiespuitje zonder naald van 5 cc, kostte 7 cent bij de apotheek). Hij wiekst de lading in het spuitje en ik spuit het bij mezelf in (spuitje helemaal naar binnen en leegspuiten). Verder gaat het precies hetzelfde als bij de gewone klus: beentjes omhoog en even blijven liggen ('broeden' noem ik dat altijd). Niet zo romantisch, maar wel dé manier bij migraine (of als je geen zin hebt om het iedere dag te doen).

Succes ermee, liefs, el

Terug
Bovenaan