<p>Mijn zoontje komt vrij moeilijk uit zichzelf inslaap, soms valt hij inslaap als hij aan de borst zit en dan blijft hij soms ook even slapen! Savonds geen problemen mee dan slaapt hij meestal vanaf 7 a 8 uur wordt dan wel een keer wakker voor nog een keer voeding maar slaapt daarna weer verder. Ochtend is ook geen probleem rond half zes vaak weer de borst dan slaapt gij vaak nog even door tot 8 a half 9. Maar overdag lukt het eigenlijk niet. Dus soms valt hij wel inslaap na de borst maar vaak wordt hij na tien minuten wakker om vervolgens niet meer inslaap te kunnen vallen zowel niet in zijn ledikant (dan gaat hij huilen,, heb het vaak geprobeerd maar hij wilt gewoon niet. Oppakken troosten terugleggen weer huilen. Kinderwagen als ik hem zo laat ook huilen tot en met tranen aan toe, in mijn armen wilt hij ook niet slapen (hij is voor mij ook te zwaar om hem een half uur te lopen wiegen in de armen) alleen als ik wandel of de kinderwagen op en neer wieg valt hij inslaap, maar dit kan ik natuurlijk niet blijven doen, hij moet het natuurlijk ook zelf leren. En hij is toch echt moe! Heeft iemand tips? Hoe leren hem zelf in slaap te laten komen zonder dat huilt met tranen? Ja het werkt wel soms als ik hem de borst geef en samen met hem in bed inslaap valt maar dat is natuurlijk ook geen oplossing ??</p>