A
Anoniem
Guest
Hallo mijn zoontje van 4,5 week is nog nooit zomaar uit zichzelf in zijn bedje ingeslapen. Hij valt alleen maar in slaap aan de borst. Dan moet ik hem heel voorzichtig in zijn bedje leggen want als hij doorheeft dat hij niet bij mij ligt gaat hij huilen. Dan haal ik hem er maar weer uit, probeer hem te troosten en wat met hem te spelen totdat hij weer moe wordt en huilt, dan leg ik hem aan de borst om hem in te laten slapen en leg ik hem weer voorzichtig in bed. 's Nachts slaapt hij altijd wel goed, maar overdag wordt hij dus vaak heel snel wakker. Graag wil ik weten wat jullie doen om een kindje gewoon te laten slapen. Ik lees hier veel dat kindjes na het eten nog wat knuffelen en spelen en dan als ze moe zijn in bed worden gelegd om zelf in slaap te vallen. Dat zou ik ook graag willen, vooral om zo een soort ritme te kunnen krijgen van om de drie - vier uur eten. Want nu is het overdag wel heel vaak aan de borst. Dus hoe laat ik mijn kindje goed zelf in slaap komen in zijn eigen bed?