Inspiratie gezocht

We willen komend voorjaar voor Maaike haar grote kamer in orde gaan maken. Wat betreft het bed zijn we er al wel uit. We willen het bed van IKEA waar je nu een laag bed en op den duur een hoog bed van kan maken. Voor wie wil kijken het is het KURA bed. We kopen hem inclusief de bedtent. Verder willen we haar kamertje eigenlijk niet met een bepaald thema gaan doen maar ik ben wel helemaal van het strand en dus iets in die stijl.

Hebben jullie nog leuke ideen voor ons. En wat voor een kleuren zouden jullie doen?

hoi inge,

wij hebben destijds de babykamer in strandstyl gemaakt..
een witte strandkast ,witte meubeltjes en op de muur fotobehang met een print van een bountystrand incl palmbomen enz.
misschien een leuk ideetje om van een sloophoutenplank een schapje te maken waar maaike spulletjes op kan zetten..je maakt het vast met 2 "oude" touwen(net als een schommel).
mocht je nog een kast moeten...misschien 2 strandkasten met een plank ertussen wat later als buro kan dienen..
verder kun je op marktplaats terecht voor bijv zwemboeien etc.
ik zag laatst nog een leuk idee;op de deur aan de binnenkant een soort schippersraam geschilderd(heb je ook in stickers)en dan het raam is dan een ronde plakspiegel.
we hebben als kleuren;1 wand met t behang,1 want limegroen en een klein wandje aquablauw met een schepnet aan de muur..

misschien heb je hier iets aan?trouwens het behang hebben wij in apeldoorn gekocht dus als je adres wilt...
suc6!groetjes

Ik heb een hele gave vuurtorenlamp. (moet je even op marktplaats zoeken)
En verder misschien zand op de muur plakken, dus muur inlijmen en dan echt strandzand er tegenaan gooien?

groetjes Mariska

hoi inge,
het behang hebben we weg bij de brona,die zit achter in apeldoorn(vanaf ons dan)bij de eendrachtstraat op de hoek..
trouwens de praxis had destijds ook een goedkopere variant..

jammer dat je hier geen foto''s kan plaatsen anders liet ik je een paar zien v hoe wij het hebben.

suc6!!

Hey!
Wij zijn ook druk met het bedenken van welk bed we kopen voor Lieve, en vooral voor haar broer..
Mees heeft ook altijd een zee/strand thema gehad..
Nu heeft hij ook een blauwe muur, en de rest wit.
Twee rood wit gestreepte vuurtoren lampen..
Wat boeien in zijn kamer..en een nethanger aan de wand.
Met een houten laminaatvloer.
Dus veel blauw rood en wit..
Een schelpen krans is mooi, of iets aan de wand ermee.
Mooie houten lambrizering..is erg sfeervol!

En ja..ik vind zelf een mooi bed van oud steigerhout geweldig!!
Maar weet niet ofdat hij het thema nu nog wilt.

Dat Ikea bed hebben mijn neefjes ook, handig!!
Gr Rina

Terug
Bovenaan