<p style="text-align: center;">Hallo lieve allemaal, </p><p style="text-align: center;">Het is alweer een tijd geleden dat ik op dit forum zat. We hebben deze week te horen gekregen tijdens de 20 weken echo dat ons kindje zich goed ontwikkelt en we een zoontje krijgen! Helemaal in de wolken ?! Alleen… Weten we al jaren een meisjesnaam, maar zitten we met mijn man niet op 1 lijn met de jongensnaam (herkenbaar?).. </p><p style="text-align: center;">Dit is mijn lijstje: </p><p class="””””p1″”””" style="text-align: center;"><span class="””””s1″”””">Lenny, Dani, Senn, Sam, Sef/Sev, Noël, Kai, Sami, Jules, Mika, Otis, Lewis, Joah. </span></p><p class="””””p1″”””" style="text-align: center;">Mijn man vindt Lenny, Dani en Sam wel leuk maar is nog niet overtuigd. Hij vindt Kai helemaal geweldig, maar ik ben dan weer niet overtuigd ?.</p><p class="””””p1″”””" style="text-align: center;">Hebben jullie nog leuke namen die in dit rijtje passen? Niet te lang en een beetje internationaal qua namen vinden we wel leuk. </p><p class="””””p1″”””" style="text-align: center;">Heel erg bedankt alvast! </p>