Inspiratie voor naam 3e dochter

Hoi allemaal,

Eind mei verwachten wij onze 3e kindje, weer een meisje! Maar wat is het moeilijk om een naam te verzinnen die past bij onze eerste twee meiden. Ze heten Vesper en Norah. Zelf ben ik weg van de naam Lauren, maar mn schoonzusje heet Laura dus we willen liever iets wat er niet zo op lijkt. We zijn op zoek naar een naam met liefst twee lettergrepen, een beetje bijzonder mag zeker, maar niet te engels!

Alvast bedankt voor jullie input!
 
Evi, elin, hanna, isa, noa, sara.. ik heb de app charlies names gebruikt, die hebben veel keus, miss geeft die wat inspiratie?
 
Lorèn, heel mooi 
De combinatie Lauren en Vesper doet me direct denken aan Lauren Verster. Dus die zou ik persoonlijk niet kiezen. 
Lorelei of Lori, Loïs, Maureen, Louisa, Joanne, Elin, Lian, Eden, Lillian, Marin
       
 
Lauren is heeeeel leuk en past goed!!

Mijn dochter heet Laurie! Mijn schoonzusje heeft óók een Laura, maar we hebben toch voor Laurie gekozen. Nooit gezeur mee gehad, iedereen vond het leuk! Het is totaal niet storend dat de namen op elkaar lijken.

Doe wat je gevoel je ingeeft, als Lauren jullie naam is... DOEN!
 
Ik vind Lauren inderdaad prachtig bij de namen van jullie twee andere dochters! Ik zou mij daar persoonlijk niet druk om maken!

Misschien vinden jullie Elena er leuk bij?
 
Terug
Bovenaan