intake en gelijk al alles kwa medicijnen in huis

A

Anoniem

Guest
 eidelijk heb ik mijn eerste intake gehad omdat het zaad van mijn vriend zo slecht is gaan we gelijk over op icsi ik moet eerst aan de pil en vanaf de 16e okt mag ik al spuiten het gaat allemaal super snel dat had ik dus ook echt niet verwacht,   maar aan de ander kant naar bijna 4 jaar mag dat ook wel.

ik moet zeggen dat ik er super veel zin in heb maar er wel een klein beetjje tegen op zie
ik vraag me vaak af zou het dan toch noch goed komen? of wordt ik weer teleur gesteld.

groetjes annieka

Hoi Annieka,

Kan mij goed voorstellen dat je er zin in hebt …. Eindelijk gaat er iets gebeuren! Hopelijk levert het goed nieuws op.

Zelf zijn we nu ook doorverwezen (na twee jaar) voor IVF/ICSI (ook slecht zaad). In oktober hebben wij het intakegesprek. Ben benieuwd…. Sta er van te kijken dat je gelijk alle medicijnen hebt meegekregen en dus eigenlijk gelijk kan starten. Ik had zelf gedacht dat ze ons nogmaals uitgebreid gaan onderzoeken en dat we weer twee maanden verder zijn voordat de behandeling start. Heb ik het mis?

Veel succes en sterkte!

Groetjes,
Nikki

hoi hoi

ik weet niet of het bij iedereen zo snel gaat ik ben er geweest en mocht gelijk beginen er stond geen wachttijd en bij mij is alles goed ik heb een recept mee gekregen en alles opgehaald spuiten alles.

nu mag ik 16 okt beginnen met spuiten want moet eerst aan de pil daarmee kunnen ze je cyclus regelen  .

het is dus wel appart dat ik gelijk mag beginnen ik zag die arts voor het eerst en heb al een heel schema en medicatie van wat hoe en wanneer.

wel hoop ik dat jij ook snel terecht kan of snel mag beginnen maarja als het alleen aan de zaad van je man ligt waarom niet?

zal voor je duimen

liefs annieka

Hoi Annieka,

Bij mij is niet gebleken dat het niet goed zou zijn. Alleen zou ik verwachten dat ook ik weer allerlei onderzoeken krijg om uit te sluiten dat ook bij mij iets niet goed zou zijn. Zou toch rot zijn, als er al twee pogingen gedaan zijn en ze komen er achter dat ook bij mij toch iets niet helemaal goed is. Tot nu toe heb ik alleen follikelmetingen, bloedtest, samenlevingsonderzoek en HSG gehad. Verder niets! Ook heb ik nog geen medicijnen of iets dergelijks geslikt. Geen IUI gehad en dan gelijk beginnen met behandelen?

Hoe is het traject tot nu toe bij jullie gegaan?

Groetjes,
Nikki

hoi hoi

ik was altijd om de 14 dagen ongesteld dus na 3 jaar ongewenst niet zanger te zijn werd ik na veel zeuren door gestuurd.

bij de gyn is een inwendig onderzoek gedaan (ego) daaruit bleek endomeriose,
bij het bloedonderzoek bleek mijn hormoon huishouding in de war.

na onderzoek bij mijn vriend bleek dat hij minder als 100000 goed bewegende zaadjes had super teleurstellend.

daarom zijn we door verwezen naar rijnstate in arnehem daar kon ik naar anderhalve week terech, tijdens dat gesprek heb ik weer een onderzoek gehad en dit keer zag alles er verbazendwekkend goed uit.
ik heb nu ook gewoon een cyclus van 28 a 30 dagen.( kom sinds een maand of 3 bij een magnetiseur en sindsdien werd alles steeds beter vele komt dat over als ongeloof maar ik heb het zo ervaren)

de ifv arts stelde gelijk icsi voor vanwege het slechte zaad, en ze heeft ook gelijk een scheme gemaakt met afspraken en ik kreeg een lijst voor medicatie.
dat was verleden week nu moet ik wachten tot ik ongie word en dan begin ik met de pil moet dat als alles een keer mee zit morgen worden.
de 15e moet ik weer naar het ziekenhuis en krijg ik uitleg over het spuiten en de 16e mag ik beginnen met spuiten.

heb alle medicijnen op gehaald en dat was aardig wat tot ik in de doosjes keek veelal maar 1 pil of 3 en sommige meer.

nu moet ik dus afwachten tot ik ongie wordt en dit keer kan ik niet wachten tot ze komen hahahaha.

al met al heeft dit voor mij bijna 4 jaar geduurd dus het mag onderhand ook wel.

van het moment van doorverwijzing heeft het denk ik een maand of 6 geduurt.
dus das wel heel erg snel.

nou dit was mijn verhaal misschien is het leuk elkaar te volgen hierin kunnen we zien hoe alles verloopt en wat bij jou anders gaat als bij mij.

liefs annieka

Jee, 4 jaar al…… Hopelijk leidt IVF/ICSI tot jullie wonder! Het is jullie van harte gegund.

Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden.

Waar ik nog wel benieuwd naar ben is of je man ook naar de magnetiseur gaat of iets dergelijks. Mijn man is momenteel homeopatische middelen aan het slikken om de zaadkwaliteit te verbeteren. Hij doet dit overigens ook alleen maar om mij te plezieren, want zelf gelooft hij niet dat het werkt. Maar baat het niet, schaden doet het ook niet!

Groetjes,
Nikki

hoi hoi

nee mijn vriend wil er niks van weten hahaha zijn echt mannen he wel ontkent hij niet dat het bij mij zeker goed heeft gedaan.

liefs annieka

Terug
Bovenaan