Intake gehad, en eerste echo staat gepland!

ssteef

New member
Gisteren eindelijk voor de eerste keer naar de verloskundige geweest, was een erg leuk en gezellig gesprek, ze heeft een hoop verteld, en idd er is een hoop waar je over na moet denken... denkend aan de onderzoeken die je wel of niet moet doen vind ik het nog steeds erg spannend. Ook wilde we een afspraak maken voor de eerste echo alleen viel dat precies in haar vakantie.. dus nu moet ik naar het ziekenhuis voor de eerste echo.. vind dat toch wel een beetje jammer, maar niet erg :)! wel super spannend.. vanmorgen al vroeg het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken, nu had de vk gezegd dat ik een afspraak moest maken voor over ongeveer 2 weken, nu belde ik vanmorgen zegt hij.. ow je kunt volgende week al wel.. ik dacht jaa tuurlijk dat wil ik maar heb braaf gezegd dat ik een afspraak moest maken voor over ongeveer 2 weken.. dus nu mag ik 25 JULI eindelijk voor de eerste echo naar het ziekenhuis... Echt super spannend, ik kan niet wachten...

liefs x
 
hoelang ben je nu zwanger dan?
Wij mochten ook eerder voor een echo maar ze zei als je over 3 weken komt is er meer te zien en daar zijn we voor gegaan nu nog 2 weken wachten!

 
Terug
Bovenaan