intake-gesprek

Hoi hoi,

Ik heb even ervaring-deskundigen nodig!

Ben net 5 minuten geleden gebeld door de kraamzorg.
Ze komen morgen voor een intake-gesprek.
Hoe gaat dat??????????????
 
hoi thaiza,

ze gaan gewoon even met je doornemen war je van de kraamhulp kunt verwachten. ze willen verder niets zien nemen nog even het lijstje met je door voor wat je moet aanschaffen en dat is het.
ohja ik moeest gelijk zeggen voor hoeveel uur per dag ik hulp wou ivm het inplannen. dus denk daar even over na. ik kon kiezen uit 2 uur met alleen zorg voor moeder en kind. 5 uur met zorg en klein huishouden of 8 uur en dan doet ze alles. heb gekozen voor 8 uur en mocht ik dat toch teveel vinden kan ik altijd minderen. meer uren erbij kan niet ivm planning.

hoop dat je gerustgesteld bent!!
groetjes vivian

 
hoi thaiza.
mag ik vragen hoe ver je bent? want mij hebben ze nog niet gebeld voor een eventueel gesprek...anders moet ik dat zelf ff doen. ik ben nu 24wk. heb nog ff tijd...hihi
liefs sandy
 
Hoi Sandy,

Ik moest zelf bij 28 weken contact opnemen (afh. van de instelling bellen ze jou of moet je hun bellen) en ze komen bij week 33. Dus je hebt nog even :)
 
Het is inderdaad zoals Vivian al zei. Dus niets geks hoor. Bij mij heeft ze ook even gekeken of ons bed hoog genoeg was volgens de Arbo-normen voor de kraamhulp. Er moesten toch klossen onder. En nu is het hoog joh..
Groetjes
Audrey
 
Terug
Bovenaan