intake gyn

Vandaag intake gehad bij de gyn. Omdat ik maandag termijnecho heb vroeg ze of ik weer een echo wilde. JAAAAA!!!!!! weer een kloppend hartje gezien en een bewegend kindje. Grappig hoe zo'n kind in een week tijd groeit. Waarschijnlijk is de uitgerekende datum nu 17-02 maar dat horen we maandag pas echt.
Verder heb ik te horen gekregen dat ik weer een zelfde soort bevalling krijg als vorige keer (dus niet in mijn woonplaats, kinderarts standby, geen sneetje in het hoofd, geen vacuum of knip). Heb aangegeven dat ik dit keer een arts assistent wil die op de hoogte is van mijn dossier en niet dat ik het tussen de weeen door zelf moet gaan vertellen. Dat was vorige keer wel.
Verder gaf ze aan dat mijn bloedplaatjes wel wat gedaald waren maar nog steeds boven de 110 dus niet verontrustend, morgen contact met de hematoloog.
 
Wat fijn weer een echo. Fijn dat nu je vragen al zin beantwoord waardoor je hopelijk wat met rust krijgt. Maar qua arts... Er werken er zoveel.... ik zou niet te veel hoop hebben. Schrijf het anders op een stop dat in je tas als je naar het ziekenhuis gaat.
 
Terug
Bovenaan