intake IUI gehad

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag gesprek gehad bij de gyn (weer een ander), op zich een goed gesprek en een aardige man. Als ik ongesteld ben moet ik bellen (ongeveer 10 dagen vanaf nu). Dan wordt ik op dag 3 uitgenodigd voor een echo en prikinstructie. Daarna elke dag prikken met een hormoon die ik even vergeten ben. Vanaf dag 7 echo's en op het moment dat een eicel groot genoeg is een prik pregnyl en dan 2 dagen erna de inseminatie.

Dit herhalen ze drie cyclussen achter elkaar. De kans op zwangerschap is ongeveer 40% in 3 x. Tenzij er obstakels zijn, dan natuurlijk niet. Daarom gaan ze na 3 x een kijkoperatie doen om de doorgankelijkheid te checken en daarna nog 3 x IUI mogelijk.

Wel spannend, want het komt heel dichtbij nu.
Wenser

Ik hoop dat het gaat lukken meid. Zou zo fijn zijn. Maar ze gaan nu niet doorspuiten dan? Dat had de eerste keer goed geholpen bij je. Succes!

Oeeehh spannend! Heel veel succes en hopelijk gauw een mooie positieve test!!

Spannend meid! Ik hoop zo dat het gaat lukken. Heel veel succes!

Heeel spannend zeg,
Nu komt het inderdaad dichterbij. Gelukkig is alles in gang gezet.

Zie je erg op tegen het spuiten?

Succes!
Liefss xx

Ja heel spannend, maar idd wel goede hoop.

@supertje: nee, omdat ze vinden dat als het de eerste keer goed was, en tussentijds geen infecties zijn geweest, het nu ook wel goed zal zijn. Maar als ze een kijkoperatie gaan doen na 3 x,spuiten ze ook door.

@Bosbesje, ik weet niet of ik het eng vind of niet. Ik ga het wel zien. Een dier een prik geven vind ik niet eng, maar misschien is het bij jezelf toch anders. Ik zie het wel.

Wenser

Heel veel succes toegewenst!!! Wat spannend, het komt nu inderdaad wel heel erg dichtbij :))) Ik duim voor jullie!

Ps. Heb jij dan eerst ook een clomid kuur gehad of zijn jullie meteen naar IUI gegaan?

Terug
Bovenaan